Yaparın19 Eylül Gaziler Günü Programı
Antakya Belediye Başkanı İbrahim Naci Yapar, 19 Eylül Gaziler Günü dolayısıyla Atatürk Anıtı'nda düzenlenen çelenk sunma törenine katıldı.Hatay Valiliği’nce Atatürk Anıtı’nda düzenlenen çelenk sunma töreninde Baş