Hatay Büyükşehir Belediye Başkanı Doç. Dr. Lütfü Savaş, 10-16 Mayıs Engelliler Haftası münasebetiyle mesaj yayımladı. Her bireyin bir engelli adayı olduğunu belirten Başkan Savaş, “Engelli kardeşler