Tarih : 25-06-2026
Video Galeri
Foto Galeri
Köşe Yazarları
İletişim
Üye Girişi
Kayıt Ol
ANASAYFA
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
MENÜ
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
Anasayfa
Yerel
HGC ye ziyaretler devam ediyor
HGC ye ziyaretler devam ediyor
Yayınlanma Tarihi : 15.01.2020 00:00
Bu haber
430
defa okundu
7 Aralık 2019 tarihinde gerçekleştirilen HGC 4’üncü Olağan Genel Kurul sonrasında HGC Başkanlığı görevine seçilen Abdullah Temizyürek ve HGC Yönetim Kurulu Üyeleri’ne gerçekleştirilen ziyaretler ederken, Antakya İlçesi’ne bağlı mahalle muhtarları ile Yeşilay Hatay Şube Başkanı Hidayet Şişkin ve Başkan Yardımcısı Yüksel Aydın dün HGC Başkanı Abdullah Temizyürek ve Yönetim Kurulu Üyelerini ziyaret ettiler. HGC Hizmet Binası’nda gerçekleştirilen ziyarette mahalle muhtarlarını temsilen bir konuşma yapan Antakya Kaymakamlığı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Mütevelli Heyeti Üyesi Tuncay Yıldız ile Şirince Mahallesi Muhtarı Ahmet Umarlar, “HGC’nin 7 Aralık’ta gerçekleştirdiği kongre sonrasında göreve seçilen Abdullah Temizyürek ve Yönetim Kurulu Üyeleri’ni tebrik ediyoruz. Yerel basın demokrasinin en önemli unsurlarından biri olduğunu biliyor ve yakından takip ediyoruz. Bizler mahallemizde gerçekleştirdiğimiz etkinliklerimizi basın yoluyla kamuoyuna duyuruyoruz. Bu konuda bizlere destek olan basın camiasına teşekkür ediyoruz. Bu vesileyle seçilmiş olan HGC Başkanı Abdullah Temizyürek ve Yönetim Kurulu Üyeleri ile birlikte diğer birimlerde görev alan basın mensuplarının başarılı çalışmalar yapacağına yürekten inanıyoruz. Göreviniz hayırlı olsun.” diyerek sözlerini tamamladı. YEŞİLAY HATAY ŞUBESİ’NDEN HGC BAŞKANI TEMİZYÜREK’E ZİYARET HGC Başkanı Abdullah Temizyürek ve Yönetim Kurulu Üyelerine günün ikinci ziyareti Yeşilay Hatay Şube Başkanı Hidayet Şişkin ve Başkan Yardımcısı Yüksel Aydın tarafından gerçekleştirildi. Gerçekleştirilen ziyarette Yeşilay Hatay Şube Başkanı Hidayet Şişkin, Yeşilay’ın yerelde ve genelde yaptığı faaliyetleri anlatarak bilgiler verirken, 7 Aralık’ta gerçekleştirilen kongre sonucunda göreve seçilen HGC Başkanı Abdullah Temizyürek ve Yönetim Kurulu Üyelerini tebrik etti. HGC BAŞKANI TEMÜZYÜREK ZİYARETÇİLERE TEŞEKKÜR ETTİ HGC Başkanı Abdullah Temizyürek ise gerçekleştirdikleri ziyaretten dolayı Merkez Mahalle Muhtarlarına ve Yeşilay Hatay Şube Başkanı Hidayet Şişkin’e teşekkür ederek çalışmalarında başarılar diledi.
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Etiket :
YORUMLARI GÖR
ÜYE YORUMLARI
Yorum yapabilmek için
Giriş Yap
ya da
Kayıt Ol
Benzer Haberler
Yayladağı’nda Antakya Gastronomisi Konuşuldu
Yerel
TGC Basın Müzesi'ne Milli Eğitim Akademisi Öğretmen Adaylarından Ziyaret
Yerel
UKOME, 2026 Haziran Ayı Toplantısını Yaptı
Yerel
Halkımızı Bu Seviyesizliği Kınamaya Davet Ediyorum.
Yerel
Son Dakika Haberler
Hatay Maarif Koro Ve Orkestrası'ndan Duygu Dolu
Yaşayan İnsan Hazinesi Emel Duman’a Ogün Kaptanoğlundan Ziyaret
UKOME, 2026 Haziran Ayı Toplantısını Yaptı
Hatay Depki Halk Oyunları Ekibi Türkiye üçüncüsü
İlginizi Çekebilir
Yayladağı’nda Antakya Gastronomisi Konuşuldu
Hatay Bilim Ve Sanat Merkezi Öğrencilerinden Rektöre Ziyaret
Gönenç Halk İçin Çırpınan Belediye Başkanının Hedef Alınıyor
TGC Basın Müzesi'ne Milli Eğitim Akademisi Öğretmen Adaylarından Ziyaret
Tahsin Nihadioğlu Dosyası Için Adalet Arayışı Yeniden Gündemde
Hatay’da Fırtına Etkili Oldu: Ağaçlar Devrildi, Çatılar Hasar Gördü
Bakmadan Geçme
Nupel İnşaat'tan Gol Şov: Demirköprü’yü Farklı Geçti
Spor
İskenderun Belediyesi Engelsiz Atölye ‘de Mezuniyet Coşkusu: 35 Özel Öğrenci Kep Attı
Eğitim
Defne’de Altyapı çalışmaları Devam Ediyor
Çevre