Hatay Valiliği, İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü ve Doğu Akdeniz Kalkınma Ajansı (DOĞAKA) organizesi ile uzun zamandır her Cumartesi Hatay protokolü, yerli ve yabancı turistlerin huzurunda verdiği konserler i