Tarih : 24-06-2026
Video Galeri
Foto Galeri
Köşe Yazarları
İletişim
Üye Girişi
Kayıt Ol
ANASAYFA
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
MENÜ
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
Anasayfa
Sanat
Sanatçıların gecesi bir başka olur
Sanatçıların gecesi bir başka olur
Yayınlanma Tarihi : 18.11.2019 00:00
Bu haber
654
defa okundu
Antakya Musiki Derneği kuruluşunun 15. Yılını Balo yemeği ile kutladı. SAVON Otelinde yapılan baloya dernek üye ve eşleri ve müziksever dostları katıldı. 15 yılı özetleyen sunumla hatıralar tazelendi. Dernek Başkanı Orhan Günal gecede yaptığı konuşmada, “Kuruluşundan bu yana hedefleri ve ilkelerinden taviz vermeden çalışmalarını sürdüren derneğimiz, her geçen gün gücüne güç katarak çalışmalarını sürdürmektedir. Türk müziğinin yaşaması, yaşatılması ve gelecek nesillere doğru aktarılması adına neler yaptık diye düşününce 15 yıl boyunca bir çırpıda sayabileceklerimizin yanında en az o kadar da unuttuğumuz veya bir araya gelip sohbetlerde birbirimize hatırlattığımız anılarımız oldu. Gün geldi yorulduk gün geldi üzüldük ama daha çok gurur duyduğumuz, mutlu olduğumuz ve Antakyalı dostlarımızın takdirini, iltifatını kazandığımız günlerimiz oldu. Bilinçli ve titiz çalışmalarımızın her zaman karşılığını aldık. Bazen Valilik adına bazen Belediye adına bazen İl Kültür ve Turizm müdürlüğü adına konserler düzenledik. Bir sivil toplum kuruluşu olarak derneğimiz sosyal sorumluluk adına her zaman elini taşın altına koyarak birçok kurum kuruluş ve derneğin yapamadığı yaparak toplumda saygınlık kazanmıştır. Derneğimizin bugünlere gelmesinde hepimizin katkısı var. Ancak bazı arkadaşlar var ki onların özel bir yeri var. Mahmut hocamıza, Hatice hocamıza Metin Budak ve Mehmet Yılmaz kardeşlerime çok çok teşekkür ederim onlar hiçbir zaman emekleri esirgemediler. Her şart altında hiçbir çıkar gözetmeden katkı verdiler. Bir teşekkürümde koro üyelerimizin eşlerine, onlarda yıllarca kendilerine ayıracağımız zamanı dernek çalışmalarımıza ayırmamızı anlayışla karşıladılar. Konserlerimize sponsor olan ve bugün aramızda bulunan sevgili Hayrettin Çolakoğlu’na Osman Yağcıoğlu’na ve Nevzat Yıldırım’a çok teşekkür ederim. Hatay Büyük Şehir Belediyesi Başkanı Sayın Lütfü Savaş’a Defne Belediyesi Başkanı İbrahim Güzel’e katkılarından dolayı teşekkür ederim. Bu arada Sayın Nevzat Şahin’i saygı sevgi ve rahmetle anıyorum. Allah bize sağlık verdiği sürece bu çalışmaları sürdüreceğiz. Zamanı gelince de bizden sonra gelecek müziksever gençler devredeceğiz. 15. Yılımız kutlu olsun. Nice yıllar beraber olmak dileği ile hepinize iyi eğlenceler diliyorum” dedi Konuşmadan sonra 15. Yıl pastası kesildi. Fatih Şaşmaz ve Mahmut Bulgurcu’nun solo performanslarının yanında koro üyeleri kısa bir konser verdi.
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Etiket :
YORUMLARI GÖR
ÜYE YORUMLARI
Yorum yapabilmek için
Giriş Yap
ya da
Kayıt Ol
Benzer Haberler
‘Antakya’nın Yerinden Edilmiş Mozaikleri’ Sergiye Yansıdı
Sanat
Genç Yetenek Yaren Dönmez’den Gururlandıran Kişisel Resim Sergisi
Sanat
Samandağ Festivali Vatandaşlardan Yoğun Ilgi Görüyor
Sanat
Yazar Seyfullah Kayman'ın İkinci Kitabı "Kızımla Diyaloglar" Okuyucuyla Buluştu
Sanat
Son Dakika Haberler
‘Antakya’nın Yerinden Edilmiş Mozaikleri’ Sergiye Yansıdı
Muhtarlar Akademisi Eğitim Programı Başladı
Samandağ Festivali Vatandaşlardan Yoğun Ilgi Görüyor
Antakya Tarihi Kent Merkezi Canlanıyor
İlginizi Çekebilir
Halkımızı Bu Seviyesizliği Kınamaya Davet Ediyorum.
Çöloğlu: Af Yok, 36 Ay Vade Var!
Dikkatsizlik Felaket Getiriyor: Ormanlar İçin Acil Uyarı
Yeter Teyze'nin Ekmek Mücadelesi Yürek Isıtıyor
Arsuz Ilçe Sağlık Müdürlüğünden Yüksek Riskli Gebeye Ev Ziyareti
HATSU, Arsuz’da Altyapı Seferberliğini Sürdürüyor
Bakmadan Geçme
Dörtyol’da Ev Yangını: 2’si Çocuk 4 Kişi Hastanelik Oldu
Asayış
Belen’de Cip Uçuruma Yuvarlandı!
Asayış
Genç Yetenek Yaren Dönmez’den Gururlandıran Kişisel Resim Sergisi
Sanat