Tarih : 25-06-2026
Video Galeri
Foto Galeri
Köşe Yazarları
İletişim
Üye Girişi
Kayıt Ol
ANASAYFA
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
MENÜ
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
Anasayfa
Yerel
Vali Rahmi Doğan Muhtarlarla Buluştu
Vali Rahmi Doğan Muhtarlarla Buluştu
Yayınlanma Tarihi : 30.07.2020 00:00
Bu haber
411
defa okundu
Hatay Valisi Rahmi Doğan, Valiliğimiz tarafından Kuzeytepe Cadde Park Kafe’de düzenlen Muhtarlarla Buluşma Toplantısı’na başkanlık yaptı.Toplantıda Vali Doğan’ın yanı sıra, Vali Yardımcıları Nursal Çakıroğlu ve Cilvegözü Mülki İdare Amiri Salih Altun, HATSU Genel Müdürü Mehmet Çaparali, Hatay Büyükşehir Belediyesi Muhtarlık İşleri Daire Başkanı Durmuş Yıldırım, Hatay Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Daire Başkanı Nuri Baycan, Hatay Büyükşehir Belediyesi Fen İşleri Daire Başkanı Hasan Ziya Hamidioğulları, İl Müftüsü Ömer Faruk Bilgili, Akdeniz Muhtarlar Derneği Başkanı Mahmut Gülcü, kurum il müdürleri, ilgili kuruluşların üst düzey yetkilileri ve bölge müdürleri ile muhtarlar bulundu. Toplantının açılış konuşmasını yapan Vali Doğan “Dünya geneline yayılan koronavirus nedeniyle ülkemizde de bir takım ötelemeler yapıldı. Bizde yapmak durumunda kaldık ama il olarak diğer illere baktığımızda daha iyi durumdayız. Bu bizi rehavete kapılmamıza neden olmasın, bizim rakamlarımız da artmaya başladı. O yüzden tedbiri ve temkini elden bırakmadan yolumuza devam edeceğiz. Bir taraftan hayat ve üretim devam ediyor. En sıkıntılı süreçlerde bile tedarik zincirini kopartmamak adına hükûmetimiz izinler verdi. Üretim devam etti nakliye devam etti. Şu an bir gevşeme bir rahatlama var ama bu böyle devam eder gibi durmuyor. O yüzden herkes kişisel anlamda maske, mesafe ve hijyenini muhakkak koruması ve dikkat etmesi lazım aksi takdirde geçmişte olduğu gibi gelecekte de birtakım tedbirler almak durumunda kalınabilir. O yüzden ben sözü muhtarlara veriyorum, sonra gelen taleplere göre konuşuruz. ”dedi. Konuşmaların ardından muhtarlarımız söz alarak mahallelerinin ihtiyaçlarını ve taleplerini Vali Doğan’a ilettiler. Vatandaşlarımızın kendisine ilettiği sorun ve talepleri dinleyen Vali Doğan, kısa sürede halledilebilecek sorunların çözümüne ilişkin ilgili kurum İl müdürlerine talimatlar verdi. Vali Doğan toplantı sonunda yaptığı değerlendirmede ” Bütün kamu kurum temsilcilerimiz burada. Bize iletilmiş olduğunuz talepleri devletin imkânları ve mevzuat çerçevesinde değerlendirerek sonuçlarından sizleri bilgilendireceğiz.” dedi.
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Etiket :
YORUMLARI GÖR
ÜYE YORUMLARI
Yorum yapabilmek için
Giriş Yap
ya da
Kayıt Ol
Benzer Haberler
Yayladağı’nda Antakya Gastronomisi Konuşuldu
Yerel
TGC Basın Müzesi'ne Milli Eğitim Akademisi Öğretmen Adaylarından Ziyaret
Yerel
UKOME, 2026 Haziran Ayı Toplantısını Yaptı
Yerel
Halkımızı Bu Seviyesizliği Kınamaya Davet Ediyorum.
Yerel
Son Dakika Haberler
Hatay Maarif Koro Ve Orkestrası'ndan Duygu Dolu
Yaşayan İnsan Hazinesi Emel Duman’a Ogün Kaptanoğlundan Ziyaret
UKOME, 2026 Haziran Ayı Toplantısını Yaptı
Hatay Depki Halk Oyunları Ekibi Türkiye üçüncüsü
İlginizi Çekebilir
Yayladağı’nda Antakya Gastronomisi Konuşuldu
Hatay Bilim Ve Sanat Merkezi Öğrencilerinden Rektöre Ziyaret
Gönenç Halk İçin Çırpınan Belediye Başkanının Hedef Alınıyor
TGC Basın Müzesi'ne Milli Eğitim Akademisi Öğretmen Adaylarından Ziyaret
Tahsin Nihadioğlu Dosyası Için Adalet Arayışı Yeniden Gündemde
Hatay’da Fırtına Etkili Oldu: Ağaçlar Devrildi, Çatılar Hasar Gördü
Bakmadan Geçme
Nupel İnşaat'tan Gol Şov: Demirköprü’yü Farklı Geçti
Spor
İskenderun Belediyesi Engelsiz Atölye ‘de Mezuniyet Coşkusu: 35 Özel Öğrenci Kep Attı
Eğitim
Defne’de Altyapı çalışmaları Devam Ediyor
Çevre