Tarih : 25-06-2026
Video Galeri
Foto Galeri
Köşe Yazarları
İletişim
Üye Girişi
Kayıt Ol
ANASAYFA
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
MENÜ
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
Anasayfa
Yerel
Vali Doğandan Meclis Binası ve Adalı Konağında İnceleme
Vali Doğandan Meclis Binası ve Adalı Konağında İnceleme
Yayınlanma Tarihi : 03.05.2021 00:00
Bu haber
368
defa okundu
Hatay Valisi Rahmi Doğan Meclis Binası ve Adalı Konağı’nda incelemelerde bulundu. 03 Mayıs 2021 Pazartesi günü, restorasyon çalışmaları son aşamaya gelen tarihi Meclis Binası ve Adalı Konağı’nı basın mensupları ile gezerek incelemelerde bulunan Vali Doğan, incelemelerin ardından basın açıklaması gerçekleştirdi. Üç alandan oluşan binada Meclis Binasının Kültür Sanat Merkezi, Adalı Konağının Hatay Valiliği Mutfak Sanatları Merkezi, eski Antakya Oteli yerinin ise restoran olarak hizmet vereceğini ve toplamda 4 bin metrekarelik bir alana sahip olan binanın tamamının haziran ayının ilk haftasında faaliyete geçeceğini belirten Vali Doğan, “Biz bu üç alanı birleştirdik ve bir konsept üzerine dizayn ettik. Meclis binasının olduğu yer eskiden künefeciydi ve alt tarafında köfteciler vardı. Meclis binasının tamamını kültür sanat merkezi yaptık. içerisinde bir tane kütüphane, 450 kişilik konferans ve tiyatro salonu var. Adalı Konağı'nın en üst katı ve orta alandaki bazı alanları Valilik Mutfak Sanatları Merkezi olarak kullanacağız. Hatay Mutfak Sanatları Merkezini Hatay Valiliği olarak biz ihale edeceğiz ancak bu bahsettiğim yer 2000 metre kare alana sahip olan Antakya Otelinin bulunduğu alan. Takdir edersiniz ki bu kadar büyük bir alanı Valilik olarak bizim İşletmemiz mümkün değil. Biz Hatay Mutfak Sanatları Merkezinde ihtiyacımız olan kısmı alıp arta kalan kısmını ve Antakya Oteli’nin bulunduğu alanı Hatay'a hizmet edecek, gastronomimizi öne çıkartacak, dışarıdan gelen misafirlerimizi memnun edecek firmalar için ihaleye çıktık. İhale henüz neticelenmedi, arkadaşlarımız üzerinde çalışıyorlar. Binanın tamamı Haziran ayının ilk haftasında faaliyete geçmiş olacak. Meclis binasında orijinal koltuklar kullanılacak. Eski koltuklar söküldü alındı, uzmanları tarafından bakımları yapıldı. Zemin oluşturulduğu an koltuklar yerine takılacak. Burayı kim kullanmak istiyorsa kullanabilir, bizde zaten kullanılmasını istiyoruz" dedi. İncelemelerde Hatay Valisi Rahmi Doğan’a Vali Yardımcısı Yusuf İzci ve basın mensupları eşlik etti.
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Etiket :
YORUMLARI GÖR
ÜYE YORUMLARI
Yorum yapabilmek için
Giriş Yap
ya da
Kayıt Ol
Benzer Haberler
Yayladağı’nda Antakya Gastronomisi Konuşuldu
Yerel
TGC Basın Müzesi'ne Milli Eğitim Akademisi Öğretmen Adaylarından Ziyaret
Yerel
UKOME, 2026 Haziran Ayı Toplantısını Yaptı
Yerel
Halkımızı Bu Seviyesizliği Kınamaya Davet Ediyorum.
Yerel
Son Dakika Haberler
Hatay Maarif Koro Ve Orkestrası'ndan Duygu Dolu
Yaşayan İnsan Hazinesi Emel Duman’a Ogün Kaptanoğlundan Ziyaret
UKOME, 2026 Haziran Ayı Toplantısını Yaptı
Hatay Depki Halk Oyunları Ekibi Türkiye üçüncüsü
İlginizi Çekebilir
Yayladağı’nda Antakya Gastronomisi Konuşuldu
Hatay Bilim Ve Sanat Merkezi Öğrencilerinden Rektöre Ziyaret
Gönenç Halk İçin Çırpınan Belediye Başkanının Hedef Alınıyor
TGC Basın Müzesi'ne Milli Eğitim Akademisi Öğretmen Adaylarından Ziyaret
Tahsin Nihadioğlu Dosyası Için Adalet Arayışı Yeniden Gündemde
Hatay’da Fırtına Etkili Oldu: Ağaçlar Devrildi, Çatılar Hasar Gördü
Bakmadan Geçme
Nupel İnşaat'tan Gol Şov: Demirköprü’yü Farklı Geçti
Spor
İskenderun Belediyesi Engelsiz Atölye ‘de Mezuniyet Coşkusu: 35 Özel Öğrenci Kep Attı
Eğitim
Defne’de Altyapı çalışmaları Devam Ediyor
Çevre