Tarih : 24-06-2026
Video Galeri
Foto Galeri
Köşe Yazarları
İletişim
Üye Girişi
Kayıt Ol
ANASAYFA
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
MENÜ
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
Anasayfa
Yerel
Vali Ata mesai arkadaşlarıyla vedalaştı
Vali Ata mesai arkadaşlarıyla vedalaştı
Yayınlanma Tarihi : 15.11.2018 00:00
Bu haber
618
defa okundu
Cumhurbaşkanlığı 2018/202 sayılı atama kararı ile Mülkiye Başmüfettişi olarak atanan Hatay Valisi Sayın Erdal Ata, ilimize hizmet veren Bölge ve İl Müdürleri ile Valilik birim müdürlerinin katıldığı bir vedalaşma toplantısı düzenledi. YİKOB Konferans Salonunda gerçekleşen toplantıda kısa bir değerlendirme yapan Vali Ata “Değerli mesai arkadaşlarım, 26 aylık bir süreçte sizlerle birlikte çalışma ve Hatay halkına hizmet etme imkânı bulduğum için bahtiyarım. Sizlerle sevgiye dayalı bir saygı anlayışı içerisinde hizmet üretmeye çalıştık. İlimizde ortaya konulmuş başarılı bir çalışma var ise bunları sizlerin destek ve gayretleri ile birlikte başardık. Sizlere bu anlamda teşekkür ediyorum.” dedi Hatay ilinin her bir değeri ile gerçekten çok özel bir olduğunu ifade eden Vali Ata konuşmasını şu sözlerle sürdürdü: “Hatay hepinizin bildiği gibi hassasiyeti olan bir ilimiz. Farklı kültürlerin, farklı dinlerin, farklı mezheplerin bir arada barış ve huzur içinde yaşadığı bir kentimiz. Burada barış ve huzurun devam ettirilmesinde biz kamu görevlilerine de önemli görevler düşüyor. Hepimiz devlet memuruyuz, hepimiz bu ülkeye hizmet ediyoruz. Bulunduğumuz kurumlarda hizmet verirken en iyi şekilde yapmak, vatandaşlar arasında ayrım yapmamak, bu ülkede yaşayan tüm vatandaşları ötekileştirmeden görevimizi yapmak en büyük sorumluluğumuzdur. Bizler gelip geçiciyiz, ama sizler burada kalacaksınız. Ülkenin birlik ve beraberliği her şeyden önemlidir. Bu konuda başta biz kamu görevlileri olmak üzere, bu ilde yaşayan herkese önemli görevler düşüyor. Kaymakamlık yaptığım dönemde de Valilik yaptığım dönemde de kamu kapısından hizmet almak için giren vatandaşın acaba kökeni nedir? Siyasi görüşü nedir? diye bir düşüncem asla olmadı. Asla böyle bir ayrım yapmadım, yapılmasının da doğru olmadığını düşünüyorum. Kim ki böyle bir ayrım yapıyorsa bilin ki o kişi bu ülkeye zarar veriyordur, milletine ihanet ediyordur. Bu ülkede 81 milyon insan yaşıyor. Hepsi 1. Sınıf vatandaşımızdır. Hepsi kanunlar karşısında eşit haklara sahiptir. Birçok arkadaşımla görev gereği daha sık görüşme imkânım oldu. Ama İnanıyorum ki burada bulunan herkes canla başla görevini yaparak milletimize hizmet etmeye çalıştı. Bu 26 aylık süreçte bizlere verdiğiniz destekten dolayı hepinize tek tek teşekkür ediyor ve bundan sonraki meslek hayatınızda sizlere başarılar diliyorum. Hakkınızı helal ediniz.” diyerek sözlerini sonlandırdı.
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Etiket :
YORUMLARI GÖR
ÜYE YORUMLARI
Yorum yapabilmek için
Giriş Yap
ya da
Kayıt Ol
Benzer Haberler
Yayladağı’nda Antakya Gastronomisi Konuşuldu
Yerel
TGC Basın Müzesi'ne Milli Eğitim Akademisi Öğretmen Adaylarından Ziyaret
Yerel
UKOME, 2026 Haziran Ayı Toplantısını Yaptı
Yerel
Halkımızı Bu Seviyesizliği Kınamaya Davet Ediyorum.
Yerel
Son Dakika Haberler
Hatay Maarif Koro Ve Orkestrası'ndan Duygu Dolu
Yaşayan İnsan Hazinesi Emel Duman’a Ogün Kaptanoğlundan Ziyaret
UKOME, 2026 Haziran Ayı Toplantısını Yaptı
Hatay Depki Halk Oyunları Ekibi Türkiye üçüncüsü
İlginizi Çekebilir
Yayladağı’nda Antakya Gastronomisi Konuşuldu
Hatay Bilim Ve Sanat Merkezi Öğrencilerinden Rektöre Ziyaret
Gönenç Halk İçin Çırpınan Belediye Başkanının Hedef Alınıyor
TGC Basın Müzesi'ne Milli Eğitim Akademisi Öğretmen Adaylarından Ziyaret
Tahsin Nihadioğlu Dosyası Için Adalet Arayışı Yeniden Gündemde
Hatay’da Fırtına Etkili Oldu: Ağaçlar Devrildi, Çatılar Hasar Gördü
Bakmadan Geçme
Nupel İnşaat'tan Gol Şov: Demirköprü’yü Farklı Geçti
Spor
İskenderun Belediyesi Engelsiz Atölye ‘de Mezuniyet Coşkusu: 35 Özel Öğrenci Kep Attı
Eğitim
Defne’de Altyapı çalışmaları Devam Ediyor
Çevre