Tarih : 25-06-2026
Video Galeri
Foto Galeri
Köşe Yazarları
İletişim
Üye Girişi
Kayıt Ol
ANASAYFA
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
MENÜ
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
Anasayfa
İş Dünyası
Vali Ata kadın girişimcilere ödüllerini verdi
Vali Ata kadın girişimcilere ödüllerini verdi
Yayınlanma Tarihi : 14.07.2018 00:00
Bu haber
654
defa okundu
Hatay Valisi Erdal Ata, ‘Tarımda Genç Girişimci Kadınlar Güçleniyor’ projesinde dereceye giren kadın girişimcilere ödüllerini verdi. Valilik Makamında gerçekleştirilen ödül töreninde Gıda, Tarım ve Hayvancılık İl Müdürlüğü tarafından düzenlenen “Tarımda Genç Girişimci Kadınlar Güçleniyor Projesi” kapsamında hazırladıkları projeler ile jürinin değerlendirmesi sonucu ilk üçe giren kadın girişimcilere plâketleri ve ödülleri Vali Ata tarafından verildi. Ödül töreninde bir değerlendirme yapan Vali Ata, “Türkiye geçmişte dünyada gıda bakımından kendi kendine yeten yedi ülkeden bir tanesiydi. Son yıllarda tarıma yeteri kadar teşvik verilmesine rağmen maalesef birtakım tarımsal ürünleri zaman zaman dışarıdan ithal etmek durumunda kalıyoruz. O nedenle ülkeler ne kadar sanayide, teknolojide gelişmiş olursa olsun ihmal edilmemesi gereken bir sektör var ki o da tarım ve hayvancılıktır. Dünyanın sanayi ve teknolojide gelişmiş ülkelerine baktığımız zaman tarım ve hayvancılıkta da gelişmiş olduklarını görüyoruz. Biz de bunu yapmak zorundayız” dedi. Ülke kalkınmasının tam anlamıyla ivme kazanabilmesinde kadın istihdamı ve girişimciliğinin önemini vurgulayan Vali Ata, konuşmasını “Bu tür projeler, bayanların tarımda sadece işçi olarak değil projeler gerçekleştirerek gerek kendi ekonomileri gerekse il ve ülke ekonomisine katkıda bulunmasına imkân sağlaması bakımından da önem arz etmektedir. Bu kapsamda hazırladıkları projeleriyle başarılı olarak tüm kadınlara da güzel bir örnek teşkil eden arkadaşlarımızı bir kere daha tebrik ediyorum” şeklinde noktaladı. Törende Defne ilçemizden katılan ve “Kadın Temizliktir, Temizlik Liftir” projesiyle birinci olan Manolya Çolak’a 3.000 TL, Samandağ ilçemizden “Türkiye’nin Fidan Üretiminin Geleceğinde Ben de Varım” projesiyle katılarak ikinci olan Hasret Öz’e 2.000 TL, yine Samandağ ilçemizden “Gücünü Kekikten Alan Kadın” projesiyle üçüncü olan Sibel Çetin’e ise 1.000 TL sembolik para ödülü verildi. Gıda, Tarım ve Hayvancılık İl Müdürlüğü ile İŞKUR Müdürlüğü ve KOSGEB işbirliği ile düzenlenen "Uygulamalı Girişimcilik Eğitimi” ile ilimizden 63 kursiyer sertifikalarını başarı ile almaya hak kazandı. Bu sertifika programının ardından “Tarımda Genç Girişimci Kadınlar Güçleniyor" projesine Samandağ İlçemizden 15, Defne İlçemizden 5 kişi olmak üzere toplam 20 kadın girişimci katıldı.
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Etiket :
YORUMLARI GÖR
ÜYE YORUMLARI
Yorum yapabilmek için
Giriş Yap
ya da
Kayıt Ol
Benzer Haberler
Çöloğlu: Af Yok, 36 Ay Vade Var!
İş Dünyası
Yeter Teyze'nin Ekmek Mücadelesi Yürek Isıtıyor
İş Dünyası
HESOB Danışma Kurulu Toplantısı Gerçekleştirildi
İş Dünyası
'Ekonominin çarkları Dönmeye Başladı'
İş Dünyası
Son Dakika Haberler
Hatay Maarif Koro Ve Orkestrası'ndan Duygu Dolu
Yaşayan İnsan Hazinesi Emel Duman’a Ogün Kaptanoğlundan Ziyaret
UKOME, 2026 Haziran Ayı Toplantısını Yaptı
Hatay Depki Halk Oyunları Ekibi Türkiye üçüncüsü
İlginizi Çekebilir
Yayladağı’nda Antakya Gastronomisi Konuşuldu
Hatay Bilim Ve Sanat Merkezi Öğrencilerinden Rektöre Ziyaret
Gönenç Halk İçin Çırpınan Belediye Başkanının Hedef Alınıyor
TGC Basın Müzesi'ne Milli Eğitim Akademisi Öğretmen Adaylarından Ziyaret
Tahsin Nihadioğlu Dosyası Için Adalet Arayışı Yeniden Gündemde
Hatay’da Fırtına Etkili Oldu: Ağaçlar Devrildi, Çatılar Hasar Gördü
Bakmadan Geçme
Nupel İnşaat'tan Gol Şov: Demirköprü’yü Farklı Geçti
Spor
İskenderun Belediyesi Engelsiz Atölye ‘de Mezuniyet Coşkusu: 35 Özel Öğrenci Kep Attı
Eğitim
Defne’de Altyapı çalışmaları Devam Ediyor
Çevre