Tarih : 22-06-2026
Video Galeri
Foto Galeri
Köşe Yazarları
İletişim
Üye Girişi
Kayıt Ol
ANASAYFA
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
MENÜ
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
Anasayfa
Spor
Türkiye de ilk 8 takım arasına girme başarısı gösterdiler
Türkiye de ilk 8 takım arasına girme başarısı gösterdiler
Yayınlanma Tarihi : 08.03.2022 00:00
Bu haber
358
defa okundu
İskenderun Abdullah Sayek Anadolu Lisesi Futbol takımı, antrenör ve okul idarecileri İskenderun Ticaret ve Sanayi Odasını ziyaret ettiler.Abdullah Sayek Anadolu Lisesi futbol takımı Antrenörü Sercan Kızılnar, okul idarecileri ve iş insanı Hasan Emir genç futbolcularla birlikte ziyarette yer alırken, günün anısına İTSO Başkanı Levent Hakkı Yılmaza takımlarının 10 numaralı forma ve çiçek takdiminde bulundular. İskenderun Abdullah Sayek Anadolu Lisesi Futbol takımı müsabakalarda birinci olarak Rize’de düzenlenecek olan Türkiye finallerine katılmaya hak kazandılar.Rize’de 9-13 Mart tarihleri arasında düzenlenecek olan Türkiye finallerine 8 okulun katılacağı belirtildi.İskenderun Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Levent Hakkı Yılmaz, şampiyon futbolcuları tebrik ederek, “Başarı elde etmek için disiplin, planlı çalışma azim ve gayret çok önemlidir. Ben de sizler gibi sporcuydum ve uzun yıllar futbol oynadım. Şehrimizden şampiyon olarak Türkiye finallerine katılmanız gurur verici. Sizlere başarılar diliyorum ve çok iyi yerlere geleceğinize inanıyorum” dedi.ŞAMPİYON TAKIMA BAŞARI DİLEDİLERİskenderun Abdullah Sayek Anadolu Lisesi Futbol takımına başarılar dileyen İskenderun Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Diyap Atar, “Yönetim Kurulu Üyelerimiz ile birlikte Ticaret Odamızı ziyaret ettik. Sizleri de burada görmekten dolayı çok mutlu olduk. Şehrimizin güzide takımlarına sahip çıkılmalı maddi, manevi destekte bulunulmalıdır. İskenderun’umuzda spora gönül veren hayırsever iş insanlarımızın da bu takımlara destek vermesi lazım. İGC olarak her zaman takımlarımızın yanındayız” dedi.İskenderun Abdullah Sayek Anadolu Lisesi Futbol takımı, antrenör ve okul idarecilerini ziyaretinde, İTSO Başkanı Levent Hakkı Yılmaz, İTSO Başkan Yarımcısı Muhsin Yeter, İTSO Yönetim Kurulu Üyesi Raşit Özyurt İGC Başkanı Diyap Atar ve yönetim kurulu üyeleri yer aldı.
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Etiket :
YORUMLARI GÖR
ÜYE YORUMLARI
Yorum yapabilmek için
Giriş Yap
ya da
Kayıt Ol
Benzer Haberler
Seyfi Uzunparmak Serinyolspor’a Veda Etti
Spor
Turnuvanın Favorisi Medeniyetlerspordan Bol Gollü Galibiyetler
Spor
İskenderun’da çocuk Olimpiyatları Coşkusu
Spor
Dünya Kupası'na Veda Ettik! Milliler, Paraguay Engelini De Geçemedi
Spor
Son Dakika Haberler
Masatlı: Babalar Gölgedir, Güvendir
Başkan Özgün: “Çocuklarımızın Mutluluğu, Defne’nin Geleceğine Yapılan En Değerli Yatırımdır”
HBB’den Personeline Duygusal Babalar Günü Sürprizi
Dijital Köprü & Etik Projesi Hatay’da Gazetecilerle Buluştu
İlginizi Çekebilir
Başkan Öntürk’ten Babalar Günü Mesajı
Başhekim Günal’dan Iş Insanı Necmi Asfuroğlu’na Anlamlı Ziyaret
Şair Sabahattin Yalkın Hayatını Kaybetti
İnşaattan İşçi Düştü!
Seyfi Uzunparmak Serinyolspor’a Veda Etti
Büşra Ve Kerem Mutluluğa “Evet” Dedi
Bakmadan Geçme
Antakya'da Dehşet: Baba Ve Kızı Öldüren Şüpheli, Olay Yerinde Yakalandı
Asayış
Kurtlusoğuksu’da Kangrenli Su Hattı Yenileniyor
Çevre
Mehterin Coşkusu Hatay’da Yükseldi
Sanat