Tarih : 25-06-2026
Video Galeri
Foto Galeri
Köşe Yazarları
İletişim
Üye Girişi
Kayıt Ol
ANASAYFA
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
MENÜ
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
Anasayfa
Yerel
Türkiye de en çok beğenilen ikinci Belediye Samandağ Belediyesi
Türkiye de en çok beğenilen ikinci Belediye Samandağ Belediyesi
Yayınlanma Tarihi : 18.09.2020 00:00
Bu haber
477
defa okundu
Avrasya Kamuoyu Araştırmaları Merkezi’nin 10 – 14 Eylül tarihleri arasında online olarak gerçekleştirdiği “Eylül 2020 Yerel Gündem Araştırmaları”na göre 100 İlçe içerisinde beğeni oranı en yüksek ikinci İlçe % 69,1 ile Samandağ Belediyesi oldu. Samandağ Belediye Başkanı Av. Refik Eryılmaz, sosyal belediyecilik anlayışı ile Samandağ’ın makus talihini değiştirmek için gerçekleştirdiği çalışmalar ile Avrasya Araştırma Kuruluşunun yapmış olduğu ‘Yerel Gündem Araştırmaları 2020’ anketi sonucunda % 69,1 ile ikinci sırada yer aldı. Başkan Eryılmaz’ın girişimleri ile Samandağ Belediyesi öncülüğünde işsizliğe çözüm üretmek amacıyla kurulan 2 kooperatif ile çok sayıda kadına istihdam sağlandı. Yıllardır kepçe girmemiş, sivrisinek üreme alanı haline gelmiş kanallar temizlenerek temiz ve estetik bir görünüm kazandırdı. İlçenin 42 Mahallesi’nde yol açma, düzenleme, büz döşeme ve yağmur suyu giderleri ile ilgili çalışmalar gerçekleştirildi. Samandağ’a Prestij Caddesi kandırmak amacıyla Büyükşehir Belediyesi ile birlikte Yaşar Kemal Caddesi’nde çalışmalar sürdürülüyor. Her mahalleye bir park ve bir taziye evi kazandırma sözü kapsamında birçok mahallede vatandaşların rahatça zaman geçirebilecekleri ve çocukların güven içinde oynayabilecekleri parklar yapıldı. 3 farklı Mahalleye taziye evleri kazandırıldı. Yönetime geldiği ilk günden beri tasarruf politikasından taviz vermeyen Başkan Eryılmaz, bir buçuk yılda belediyenin kıt kaynakları ve kısıtlı imkanlarıyla 42 mahalleye hizmet üretirken diğer taraftan 10 milyon lira borç ödedi. Daha güzel bir Samandağ için çıktığı yolda ilk günkü kararlılıkla çalışmalarını aralıksız sürdüren Başkan Eryılmaz, 30 büyükşehir Belediyesi ve bunlara bağlı 100 merkezi ilçede yapılan ‘Eylül 2020 Yerel Gündem Araştırmaları’ nda ikinci oldu. Başkan Eryılmaz Sosyal Medya hesabında yaptığı açıklamada hizmet aşkından bir an olsun taviz vermediklerini belirterek ; “Avrasya Araştırma Kuruluşunun yapmış olduğu ‘YEREL GÜNDEM ARAŞTIRMALARI 2020’ anketi sonucu % 69,1 ile Samandağ Belediyesi ikinci sırada yer aldı. Böylesi ekonomik koşulların zor olduğu bir dönemde bile hizmet aşkından vazgeçmedik. Her şey daha güzel bir Samandağ için.” ifadelerine yer verdi.
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Etiket :
YORUMLARI GÖR
ÜYE YORUMLARI
Yorum yapabilmek için
Giriş Yap
ya da
Kayıt Ol
Benzer Haberler
Yayladağı’nda Antakya Gastronomisi Konuşuldu
Yerel
TGC Basın Müzesi'ne Milli Eğitim Akademisi Öğretmen Adaylarından Ziyaret
Yerel
UKOME, 2026 Haziran Ayı Toplantısını Yaptı
Yerel
Halkımızı Bu Seviyesizliği Kınamaya Davet Ediyorum.
Yerel
Son Dakika Haberler
Hatay Maarif Koro Ve Orkestrası'ndan Duygu Dolu
Yaşayan İnsan Hazinesi Emel Duman’a Ogün Kaptanoğlundan Ziyaret
UKOME, 2026 Haziran Ayı Toplantısını Yaptı
Hatay Depki Halk Oyunları Ekibi Türkiye üçüncüsü
İlginizi Çekebilir
Yayladağı’nda Antakya Gastronomisi Konuşuldu
Hatay Bilim Ve Sanat Merkezi Öğrencilerinden Rektöre Ziyaret
Gönenç Halk İçin Çırpınan Belediye Başkanının Hedef Alınıyor
TGC Basın Müzesi'ne Milli Eğitim Akademisi Öğretmen Adaylarından Ziyaret
Tahsin Nihadioğlu Dosyası Için Adalet Arayışı Yeniden Gündemde
Hatay’da Fırtına Etkili Oldu: Ağaçlar Devrildi, Çatılar Hasar Gördü
Bakmadan Geçme
Nupel İnşaat'tan Gol Şov: Demirköprü’yü Farklı Geçti
Spor
İskenderun Belediyesi Engelsiz Atölye ‘de Mezuniyet Coşkusu: 35 Özel Öğrenci Kep Attı
Eğitim
Defne’de Altyapı çalışmaları Devam Ediyor
Çevre