Tarih : 25-06-2026
Video Galeri
Foto Galeri
Köşe Yazarları
İletişim
Üye Girişi
Kayıt Ol
ANASAYFA
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
MENÜ
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
Anasayfa
Yerel
Turist rehberleri EXPO alanında
Turist rehberleri EXPO alanında
Yayınlanma Tarihi : 23.04.2022 00:00
Bu haber
351
defa okundu
Turist rehberleri, Hatay’a gelecek turistlere daha iyi bilgi vermek için EXPO 2021 Hatay alanlarını yakından inceledi.Gaziantep Bölgesel Turist Rehberleri Odası ve Gaziantep İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü’ne bağlı rehberler, yeni destinasyon olan EXPO alanlarının en iyi şekilde tanıtılması amacıyla Antakya ve Arsuz’da yetkililerden detaylı bilgiler aldı.Turizm Haftası münasebetiyle Hatay Büyükşehir Belediyesi Başkanı Doç. Dr. Lütfü Savaş’ın daveti üzerine bölgeyi ziyaret eden 30 turist rehberi, EXPO alanlarından çok etkilendiklerini ve turistlerin de burada çok iyi vakit geçireceklerini söyledi.Bitki müzesinden iller bahçesine, kültür sanat sokağından Medeniyetler Bahçesi’ne kadar EXPO alanlarında bulunan her detayı yakından inceleyen rehberler, Hatay’da böyle bir alanın bulunmasının turizm açısından çok değerli olduğunu dile getirdi.ÖZTÜRK: KENDİ GÖZLERİNİZLE GÖRMEDEN VAR OLDUĞUNA İNANAMAYACAĞINIZ GÜZELLİKTE BİR MEKÂNGaziantep İl Kültür ve Turizm Müdürü Mehmet Bülent Öztürk, “İyi tanıtmanın yolu iyi tanımaktan geçer” diyerek EXPO’ya geliş amaçlarının rehberlerin burayı tanıması olduğunu söyledi. Öztürk, “Rehber arkadaşlar burayı tanıyacaklar, gelen gruplara anlatacaklar, acentelerine söyleyecekler. Amacımız buranın daha çok turist çekmesi. Antakya önümüzdeki günlerde çok önemli bir turizm merkezi haline gelecek. Kendi gözlerinizle görmeden var olduğuna inanamayacağınız güzellikte bir mekân ortaya çıkmış. Burayı gezdiğiniz zaman aklınızın ve gönlünüzün yarısı burada kalıyor” diyerek emeği geçenlere teşekkür etti.SEVEROĞLU: EMEĞİ GEÇEN HERKESE TEŞEKKÜR EDERİZGaziantep Bölgesel Turist Rehberleri Odası Başkanı Mehmet Severoğlu, EXPO için yapılan çalışmaların rehberler olarak çok hoşlarına gittiğini ve Hatay’a çok güzel ve ciddi bir mekân kazandırdığı için Lütfü Savaş’a teşekkürlerini iletmek istediğini belirtti. Severoğlu, “Yalnızca EXPO sürecinde değil daha sonraki süreçlerde de sürekli turist gruplarımızla ziyaret edebileceğimiz, gezebileceğimiz, çok farklı etkinliklerin olduğu muhteşem bir yapıya dönüşmüş. Emeği geçen herkese teşekkür ederiz” dedi.
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Etiket :
YORUMLARI GÖR
ÜYE YORUMLARI
Yorum yapabilmek için
Giriş Yap
ya da
Kayıt Ol
Benzer Haberler
Yayladağı’nda Antakya Gastronomisi Konuşuldu
Yerel
TGC Basın Müzesi'ne Milli Eğitim Akademisi Öğretmen Adaylarından Ziyaret
Yerel
UKOME, 2026 Haziran Ayı Toplantısını Yaptı
Yerel
Halkımızı Bu Seviyesizliği Kınamaya Davet Ediyorum.
Yerel
Son Dakika Haberler
Hatay Maarif Koro Ve Orkestrası'ndan Duygu Dolu
Yaşayan İnsan Hazinesi Emel Duman’a Ogün Kaptanoğlundan Ziyaret
UKOME, 2026 Haziran Ayı Toplantısını Yaptı
Hatay Depki Halk Oyunları Ekibi Türkiye üçüncüsü
İlginizi Çekebilir
Yayladağı’nda Antakya Gastronomisi Konuşuldu
Hatay Bilim Ve Sanat Merkezi Öğrencilerinden Rektöre Ziyaret
Gönenç Halk İçin Çırpınan Belediye Başkanının Hedef Alınıyor
TGC Basın Müzesi'ne Milli Eğitim Akademisi Öğretmen Adaylarından Ziyaret
Tahsin Nihadioğlu Dosyası Için Adalet Arayışı Yeniden Gündemde
Hatay’da Fırtına Etkili Oldu: Ağaçlar Devrildi, Çatılar Hasar Gördü
Bakmadan Geçme
Nupel İnşaat'tan Gol Şov: Demirköprü’yü Farklı Geçti
Spor
İskenderun Belediyesi Engelsiz Atölye ‘de Mezuniyet Coşkusu: 35 Özel Öğrenci Kep Attı
Eğitim
Defne’de Altyapı çalışmaları Devam Ediyor
Çevre