Tarih : 24-06-2026
Video Galeri
Foto Galeri
Köşe Yazarları
İletişim
Üye Girişi
Kayıt Ol
ANASAYFA
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
MENÜ
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
Anasayfa
Yerel
Savaştan yerli üretime ve çiftçiye tam destek
Savaştan yerli üretime ve çiftçiye tam destek
Yayınlanma Tarihi : 08.11.2018 00:00
Bu haber
529
defa okundu
Başkan Savaş’ın “doğal yaşam ve üretim çiftlikleri” projesi ile tohumlar toprakla buluştu Hatay Büyükşehir Belediye Başkanı Doç. Dr. Lütfü Savaş, yerli üretime ve çiftçilere destek olmak amacıyla birbirinden önemli projelere imza atmaya devam ediyor. Başkan Savaş, yerli üretimi arttırmak ve genetiği bozulmuş gıdalardan kurtulmak amacıyla başlattığı "Doğal Yaşam ve Üretim Çiftlikleri" projesi kapsamında Yayladağı ilçesi Leylekli Mahallesi’nde vatandaşlar ile bir araya gelerek buğday tohumlarını toprakla buluşturdu. Gerçekleştirilen tohum ekimine Hatay Büyükşehir Belediye Başkanı Doç. Dr. Lütfü Savaş’ın yanı sıra HBB Park Bahçe ve Yeşil Alanlar Dairesi Başkanı Mustafa Dönmez, HBB Muhtarlar Daire Başkanı Durmuş Yıldırım, Yenice Mahalle Muhtarı Ali Uğurlu, Leylekli Mahalle Muhtarı Muzaffer Yücedal ve Yayladağlılar katılım gösterdi. Organik tohum yetiştirmek ve gelecek nesillerin daha sağlıklı beslenmesi amacıyla başlatılan projede Yayladağı halkının da 5 yıllığına 60 dönümü Hatay Büyükşehir Belediyesine tahsis ettiğini açıklayan yetkililer, proje ile yerli tohumların ekilerek ilerleyen zamanlarda da üretimi çoğaltmak adına mahalle sakinleri ile üretime katkı sağlayacaklarını belirtti. “YERLİ ÜRETİME VE ÇİFTÇİLERİMİZE DESTEK VERMEYE DEVAM EDECEĞİZ “ Çiftçiye destek vererek yerli üretimin de önemine değinen Başkan Savaş, “ Hatay’ımıza özgü Karakılçık, Ali Bayır ve Kılçıksız buğdaylarımızın ekimlerini gerçekleştirdik. Hemşehrilerimiz buğdaylarımızı ekmemiz için arazilerini bizlere verdiler. Bizler de kendi doğal ürünlerimizi ekeceğiz. Genetiği ile oynanmamış besinler ile çocuklarımızı beslemek istiyoruz. Bizler yerli üretime ve çiftçilerimize destek olmaya devam edeceğiz. Hatay Büyükşehir Belediyesi olarak örnek bir davranış sergiledik. Biz her şeyin doğalından yanayız. Sağlıklı nesiller yetiştirebilmemiz için doğal besinlerin tüketilmesi gerekiyor. Bizler sağlıklı çocuklar yetiştirelim ki bu çocuklarımız da geleceklerine ışık tutsunlar. Zihinsel ve fiziksel açıdan sağlıklı nesillerin yetişmesi için herkesin üzerine düşen görevi yapması gerekiyor. Belediyecilik altyapı ve üstyapı yapmak değildir. Belediyecilik şehrin ekonomisine, eğitimine, sağlığına, tarımına katkı sağlamak ve her yaştan insanların ihtiyaçları ile ilgilenmektir.” açıklamalarında bulundu.
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Etiket :
YORUMLARI GÖR
ÜYE YORUMLARI
Yorum yapabilmek için
Giriş Yap
ya da
Kayıt Ol
Benzer Haberler
Yayladağı’nda Antakya Gastronomisi Konuşuldu
Yerel
TGC Basın Müzesi'ne Milli Eğitim Akademisi Öğretmen Adaylarından Ziyaret
Yerel
UKOME, 2026 Haziran Ayı Toplantısını Yaptı
Yerel
Halkımızı Bu Seviyesizliği Kınamaya Davet Ediyorum.
Yerel
Son Dakika Haberler
Hatay Maarif Koro Ve Orkestrası'ndan Duygu Dolu
Yaşayan İnsan Hazinesi Emel Duman’a Ogün Kaptanoğlundan Ziyaret
UKOME, 2026 Haziran Ayı Toplantısını Yaptı
Hatay Depki Halk Oyunları Ekibi Türkiye üçüncüsü
İlginizi Çekebilir
Yayladağı’nda Antakya Gastronomisi Konuşuldu
Hatay Bilim Ve Sanat Merkezi Öğrencilerinden Rektöre Ziyaret
Gönenç Halk İçin Çırpınan Belediye Başkanının Hedef Alınıyor
TGC Basın Müzesi'ne Milli Eğitim Akademisi Öğretmen Adaylarından Ziyaret
Tahsin Nihadioğlu Dosyası Için Adalet Arayışı Yeniden Gündemde
Hatay’da Fırtına Etkili Oldu: Ağaçlar Devrildi, Çatılar Hasar Gördü
Bakmadan Geçme
Nupel İnşaat'tan Gol Şov: Demirköprü’yü Farklı Geçti
Spor
İskenderun Belediyesi Engelsiz Atölye ‘de Mezuniyet Coşkusu: 35 Özel Öğrenci Kep Attı
Eğitim
Defne’de Altyapı çalışmaları Devam Ediyor
Çevre