Tarih : 25-06-2026
Video Galeri
Foto Galeri
Köşe Yazarları
İletişim
Üye Girişi
Kayıt Ol
ANASAYFA
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
MENÜ
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
Anasayfa
Yerel
Samandağ belediyesi araç filosuna 18 yeni araç dahil etti
Samandağ belediyesi araç filosuna 18 yeni araç dahil etti
Yayınlanma Tarihi : 07.12.2020 00:00
Bu haber
379
defa okundu
Samandağ Belediyesi vatandaşa daha etkin ve hızlı bir şekilde hizmet vermek amacıyla araç filosuna 4 adet çift kabin kamyonet, 2 adet binek tip kamyonet, 1 adet kazıcı yükleyici, 1 adet sepetli vinç, 1 adet dal öğütme makinesi, 1 adet damper tip kamyon, 1 adet pat pat, 1 adet makam aracı, 6 adet motorsiklet ve 1 adet açık tip çekici dorse olmak üzere toplam 18 yeni araç dahil etti. Samandağ Belediye Başkanı Av. Refik Eryılmaz, yaptığı açıklamada; “ Göreve geldiğimizde belediye olarak özellikle alanda çok ciddi anlamda araç ve ekipman eksiğimiz olduğunu tespit ettik ve bu eksikliğimizi giderme konusunda bir çalışma yaptık. 72 milyon borçlu devraldığımız bu belediyede eksik olan ekipmanlarımızı almak kolay değil. Ancak, sıkı bir kemer sıkma politikası ile yaptığımız tasarruflar sayesinde bu araçların tamamını belediyemize kazandırdık. Bu araçlarımızı belediyemize kazandırırken hiçbir şekilde kredi kullanmadık, parsel satıp araç da almadık. Bu araçların tamamını peşin para ile Samandağ Belediyesine ve dolayısıyla halkımızın hizmetine kazandırdık. Pandemi sürecinde, ekonomik kriz içerisinde, belediyenin ciddi anlamda borç batağı içerisinde olduğu ve 2 yıldır İmar Planı olmayan bir ilçede bu araçların çok önemli olduğunu ve küçümsenmemesi gerektiğini ifade etmek istiyorum. Zabıta ekiplerimizin alana inecek motorsikleti yoktu, Fen İşleri Müdürlüğünde, Park ve Bahçeler Müdürlüğü ve İmar Müdürlüğünde çalışan arkadaşlarımızın alana inebilecek aracı yoktu. Bu eksikliklerimizin tamamını tespit ettik ve bu eksikliklerin giderilmesi için yeni araçları halkımızın hizmetine kazandırdık. Bizimle beraber mücadele eden başta Belediye Meclis Üyesi arkadaşlarım olmak üzere, bütün belediye personeline, çalışmalarından ve fedakarlıklarından dolayı teşekkür ediyorum. Bu araçlarımızın ilçemize ve belediyemize hayırlı ve uğurlu olmasını diliyorum. Biz Samandağ halkına ne söz verdiysek hepsini tek tek yerine getireceğiz. Ne yapıyorsak Samandağ halkı için yapıyoruz. Halkımız ve ilçemiz bunların hepsini hak ediyor. Her şey Samandağ için” ifadelerine yer verdi.
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Etiket :
YORUMLARI GÖR
ÜYE YORUMLARI
Yorum yapabilmek için
Giriş Yap
ya da
Kayıt Ol
Benzer Haberler
Yayladağı’nda Antakya Gastronomisi Konuşuldu
Yerel
TGC Basın Müzesi'ne Milli Eğitim Akademisi Öğretmen Adaylarından Ziyaret
Yerel
UKOME, 2026 Haziran Ayı Toplantısını Yaptı
Yerel
Halkımızı Bu Seviyesizliği Kınamaya Davet Ediyorum.
Yerel
Son Dakika Haberler
Hatay Maarif Koro Ve Orkestrası'ndan Duygu Dolu
Yaşayan İnsan Hazinesi Emel Duman’a Ogün Kaptanoğlundan Ziyaret
UKOME, 2026 Haziran Ayı Toplantısını Yaptı
Hatay Depki Halk Oyunları Ekibi Türkiye üçüncüsü
İlginizi Çekebilir
Yayladağı’nda Antakya Gastronomisi Konuşuldu
Hatay Bilim Ve Sanat Merkezi Öğrencilerinden Rektöre Ziyaret
Gönenç Halk İçin Çırpınan Belediye Başkanının Hedef Alınıyor
TGC Basın Müzesi'ne Milli Eğitim Akademisi Öğretmen Adaylarından Ziyaret
Tahsin Nihadioğlu Dosyası Için Adalet Arayışı Yeniden Gündemde
Hatay’da Fırtına Etkili Oldu: Ağaçlar Devrildi, Çatılar Hasar Gördü
Bakmadan Geçme
Nupel İnşaat'tan Gol Şov: Demirköprü’yü Farklı Geçti
Spor
İskenderun Belediyesi Engelsiz Atölye ‘de Mezuniyet Coşkusu: 35 Özel Öğrenci Kep Attı
Eğitim
Defne’de Altyapı çalışmaları Devam Ediyor
Çevre