Tarih : 24-06-2026
Video Galeri
Foto Galeri
Köşe Yazarları
İletişim
Üye Girişi
Kayıt Ol
ANASAYFA
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
MENÜ
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
Anasayfa
Yerel
Samandağ Atasını andı
Samandağ Atasını andı
Yayınlanma Tarihi : 10.11.2017 00:00
Bu haber
1530
defa okundu
Kuşalanı Anadolu Lisesi tarafından Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk'ün ölümünün 79. Yılı Anma Töreni 10 Kasım 2017 Cuma günü saat 09:30' da Samandağ Kültür Merkezi’nde yapıldı. Kuşalanı Anadolu Lisesi tarafından hazırlanıp sunulan anma törenine Samandağ Kaymakamı Cahit Çelik, Garnizon Komutanı Emrah Nergiz, Samandağ Belediye Başkanı Mithat Nehir, Samandağ Cumhuriyet Başsavcısı Mutafa Sesli, Sivil Toplum kuruluşları, oda başkanları, özel kuruluşların amir, başkan ve müdürleri, merkezdeki ortaokul ve liselerin okul müdürleri, beden eğitimi öğretmenleri, öğrencileri ve vatandaşlar katıldı. Anma töreni, Saygı Duruşu ve İstiklal Marşı ile başladı. Programın Sunuculuğunu Türk Dili Ve Edebiyatı Öğretmeni Zarife Düzkaya Doğru ve Kuşalanı Anadolu Lisesi Müdür Yardımcısı Seyit Camuz yaptı. Türk Dili Ve Edebiyatı Öğretmeni Seher Mayadalı tarafından günün anlam ve önemini belirten konuşma gerçekleşti. Tuba Kırkıcı adlı öğrenci tarafından "Mustafa Kemal" ve Alper Gümüş Adlı Öğrenci Tarafından "Mustafa Kemal'in Gök Yazıları" adlı şiirler okundu. "Atatürk’ün Zaferleri" konulu sinevizyon gösterimi ve ardından Kuşalanı Anadolu Lisesi Öğrencilerinin Müzik Öğretmeni Umut Berrak’ın Yönetiminde Hazırlamış Oldukları Müzik Dinletisi gerçekleşti. Öğrenciler tarafından "10 Kasım Ve Atatürk" Adlı Oratoryo sunuldu. Program, Kuşalanı Anadolu Lisesi tarafından yapılan kompozisyon ve şiir dallarındaki yarışmalarda başarı sağlayan öğrencilere ödüllerinin verilmesi ile son buldu. - Kompozisyon yarışmasında birinci olan 9-D sınıfından Sıla Dağ ve Şiir yarışmasında birinci olan 11-E sınıfından Buse Berfin Demir’in ödüllerini Samandağ Kaymakamı Dr. Cahit Çelik verdi. - Kompozisyon yarışmasında ikinci olan 9-C sınıfından İshak Gezici ve şiir yarışmasında ikinci olan 11-G sınıfından Narin Nur Neşe’ye ödüllerini Garnizon Komutanı Emrah Nergiz verdi. - Kompozisyon yarışmasında üçüncü olan 10-C sınıfından İnci Keşan ve şiir yarışmasında üçüncü olan 9-A sınıfından Aleyna Berrak’a ödüllerini Samandağ Belediye Başkanı Mithat Nehir verdi. - Mansiyon ödülünü almaya hak kazanan 11-C sınıfından Kadir Turunç’a da ödülünü Cumhuriyet Başsavcısı Mustafa Sesli verdi.
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Etiket :
YORUMLARI GÖR
ÜYE YORUMLARI
Yorum yapabilmek için
Giriş Yap
ya da
Kayıt Ol
Benzer Haberler
Yayladağı’nda Antakya Gastronomisi Konuşuldu
Yerel
TGC Basın Müzesi'ne Milli Eğitim Akademisi Öğretmen Adaylarından Ziyaret
Yerel
UKOME, 2026 Haziran Ayı Toplantısını Yaptı
Yerel
Halkımızı Bu Seviyesizliği Kınamaya Davet Ediyorum.
Yerel
Son Dakika Haberler
Hatay Maarif Koro Ve Orkestrası'ndan Duygu Dolu
Yaşayan İnsan Hazinesi Emel Duman’a Ogün Kaptanoğlundan Ziyaret
UKOME, 2026 Haziran Ayı Toplantısını Yaptı
Hatay Depki Halk Oyunları Ekibi Türkiye üçüncüsü
İlginizi Çekebilir
Yayladağı’nda Antakya Gastronomisi Konuşuldu
Hatay Bilim Ve Sanat Merkezi Öğrencilerinden Rektöre Ziyaret
Gönenç Halk İçin Çırpınan Belediye Başkanının Hedef Alınıyor
TGC Basın Müzesi'ne Milli Eğitim Akademisi Öğretmen Adaylarından Ziyaret
Tahsin Nihadioğlu Dosyası Için Adalet Arayışı Yeniden Gündemde
Hatay’da Fırtına Etkili Oldu: Ağaçlar Devrildi, Çatılar Hasar Gördü
Bakmadan Geçme
Nupel İnşaat'tan Gol Şov: Demirköprü’yü Farklı Geçti
Spor
İskenderun Belediyesi Engelsiz Atölye ‘de Mezuniyet Coşkusu: 35 Özel Öğrenci Kep Attı
Eğitim
Defne’de Altyapı çalışmaları Devam Ediyor
Çevre