Tarih : 24-06-2026
Video Galeri
Foto Galeri
Köşe Yazarları
İletişim
Üye Girişi
Kayıt Ol
ANASAYFA
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
MENÜ
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
Anasayfa
Yerel
Samandağ Antakya çevre yolu çalışmaları
Samandağ Antakya çevre yolu çalışmaları
Yayınlanma Tarihi : 04.05.2017 00:00
Bu haber
1119
defa okundu
Şubat ayının başında inşaatına başlanan 22 kilometrelik Samandağ Antakya Çevre yolunun Şu anda 7 kilometrelik olan Sutaşı - Çevlik etabının yapımı tüm hızıyla devam ediyor. Tüm Olanaklarımızı En İyi Şekilde Kullanmaya Büyük Çaba Harcıyoruz Çevre yolunda toplam 30 yeni menfezin 22 tanesinin yapımının tamamlandığı belirtildi. Konuyla ilgili görüştüğümüz çevre yolu ihalesini alan Ünitek Firma Sahibi İnşaat Mühendisi Necdet Telsaç;“ Şu anda ekipmanlarımız altyapı olarak önce menfezleri yapıp ardından taş dolgu işlemlerini sürdürüyor. 7 kilometrelik Sutaşı – Çevlik etabının 6 Kilometresinin altyapı işlemleri tamamlandı. Kalan 1 kilometrelik bölümde sit alanı bulunduğundan bu konudaki resmi işlemlerin bitirilmesini bekliyoruz. Ayrıca okul güzergahlarının olduğu bölümlerde okulların tatil edilmesinden sonra tamamlayacağız. Sutaşı – Çevlik etabının stabilize işlemlerini Temmuz ayında bitirmeyi hedefliyoruz. Ayrıca, Samandağ – Antakya yolu Karaçay köprüleri arasındaki mesafede çalışmalar başladı. Bu çalışmalarımız ekim ayına bitecektir.” Dedi. Telsaç, çalışmalar sırasında kurum veya vatandaşlardan kaynaklı herhangi bir problemin olup olmadığı ile ilgili sorduğumuz soruya şu şekilde cevap verdi “ Çalışmalara başladığımız günden beri şu ana kadar vatandaşlardan kaynaklı ciddi bir sorunumuz olmadı. Bu konuda Samandağ halkına duyarlılığından dolayı teşekkür ediyorum. Ayrıca İlçe Kaymakamlığı ve Samandağ Belediyesi ile bu konuda koordineli bir şekilde çalışıyoruz. Çalışmaların planlanan tarihte bitirilmesi için firma olarak tüm olanaklarımızı en iyi şekilde kullanmaya büyük çaba harcıyoruz.” Çevre Yolu İçın Yoğun Çaba Gösterdıler İlçemizin yaklaşık 30 yıllık kanayan yarası olarak bekleyen Çevre yolunun bitirilmesiyle beraber hem şehir içi trafik rahatlayacak hem de ağır tonajlı araçların şehir içinden ve ara sokaklardan geçerek yollara ve çevreye zarar vermesi engellenecek. Çevre yolu ihalesinin yapılması ve yapımının hızlanmasında başta ilçe Kaymakamı Cahit Çelik, Hatay eski Valisi Ercan Topaca ve Belediye Başkanı Mithat Nehir’in yoğun çabaları olduğu bilinmektedir. Özellikle ilçe kaymakamı Cahit Cahit Çelik’in çevre yoluyla birlikte Çevlik – Arsuz yolunun yapılması konusunda da girişim ve çabaları kamuoyu tarafından takdir görmekle birlikte, Samandağ halkı bu çabaların olumlu sonuçlanmasını dört gözle bekliyor.
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Etiket :
YORUMLARI GÖR
ÜYE YORUMLARI
Yorum yapabilmek için
Giriş Yap
ya da
Kayıt Ol
Benzer Haberler
Yayladağı’nda Antakya Gastronomisi Konuşuldu
Yerel
TGC Basın Müzesi'ne Milli Eğitim Akademisi Öğretmen Adaylarından Ziyaret
Yerel
UKOME, 2026 Haziran Ayı Toplantısını Yaptı
Yerel
Halkımızı Bu Seviyesizliği Kınamaya Davet Ediyorum.
Yerel
Son Dakika Haberler
Hatay Maarif Koro Ve Orkestrası'ndan Duygu Dolu
Yaşayan İnsan Hazinesi Emel Duman’a Ogün Kaptanoğlundan Ziyaret
UKOME, 2026 Haziran Ayı Toplantısını Yaptı
Hatay Depki Halk Oyunları Ekibi Türkiye üçüncüsü
İlginizi Çekebilir
Yayladağı’nda Antakya Gastronomisi Konuşuldu
Hatay Bilim Ve Sanat Merkezi Öğrencilerinden Rektöre Ziyaret
Gönenç Halk İçin Çırpınan Belediye Başkanının Hedef Alınıyor
TGC Basın Müzesi'ne Milli Eğitim Akademisi Öğretmen Adaylarından Ziyaret
Tahsin Nihadioğlu Dosyası Için Adalet Arayışı Yeniden Gündemde
Hatay’da Fırtına Etkili Oldu: Ağaçlar Devrildi, Çatılar Hasar Gördü
Bakmadan Geçme
Nupel İnşaat'tan Gol Şov: Demirköprü’yü Farklı Geçti
Spor
İskenderun Belediyesi Engelsiz Atölye ‘de Mezuniyet Coşkusu: 35 Özel Öğrenci Kep Attı
Eğitim
Defne’de Altyapı çalışmaları Devam Ediyor
Çevre