Tarih : 24-06-2026
Video Galeri
Foto Galeri
Köşe Yazarları
İletişim
Üye Girişi
Kayıt Ol
ANASAYFA
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
MENÜ
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
Anasayfa
Sanat
Medeniyetler Korosundan Muhteşem Bir Konser Daha
Medeniyetler Korosundan Muhteşem Bir Konser Daha
Yayınlanma Tarihi : 06.09.2021 00:00
Bu haber
407
defa okundu
Medeniyetler Korosu’nu dinlemeyen kalmasın sloganı ile Hatay Valiliği ve İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü tarafından iki yıl önce başlatılan Cumartesi konserleri Covid-19 salgını dolayısıyla verilen zorunlu aranın ardından muhteşem bir konser ile start aldı. Hatay Valiliği Meclis Kültür ve Sanat Merkezinde ücretsiz olarak gerçekleşen konseri İl Kültür ve Turizm Müdürü Hüsnü Işıkgör ile Antakya’lı sanatseverler ve şehrimize başka illerden gelen misafirler izlediler. Antakya Medeniyetler Korosu Şefi Yılmaz Özfırat’ın yönetiminde gerçekleşen muhteşem konser izleyenlere keyifli dakikalar yaşatırken Medeniyetler Korosunun repertuarına yeni eklediği eserleri de seslendirdiği konserin finalinde seyirciler koroyu uzun süre ayakta alkışladılar. Hatay Valiliği ve İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü organizesi ile yapılan Cumartesi konserlerini çok özlemiştik diyen Antakya Medeniyetler Korosu Şefi Yılmaz Özfırat,Bir aksilik olmaz ise her Cumartesi Antakya’da konserlerinin devam edeceğinin altını çizerek herkesi konserlere davet etti.Özfırat:” Tarihi dokusu,Gastronomisi ve bir çok özelliği ile ziyaretçi alan kardeşlik şehri Hatay’a gelmek için bir sebep daha olan Medeniyetler Korosunun Cumartesi konserleri inşallah her hafta devam edecek. Tarih, kültür, medeniyet ve turizm şehri olan Hatay’ımızın turizmine katkı sağlayacağına inandığımız ve geçtiğimiz yıl tamamı dolu olan bir salonda gerçekleşen konserimizin gerçekleşmesinde büyük katkıları olan Hatay Valisi Rahmi Doğan başta olmak üzere, İl Kültür ve Turizm Müdürü Hüsnü Işıkgör’e,Konserimize yoğun ilgi gösteren vatandaşlarımıza ,Konserin gerçekleşeceği saatlerde görevlerini kusursuz bir biçimde yerine getiren İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü personelimize,emeği geçen herkese ve konserlerde görev alan o tüm koro üyesi arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.”dedi.
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Etiket :
YORUMLARI GÖR
ÜYE YORUMLARI
Yorum yapabilmek için
Giriş Yap
ya da
Kayıt Ol
Benzer Haberler
‘Antakya’nın Yerinden Edilmiş Mozaikleri’ Sergiye Yansıdı
Sanat
Genç Yetenek Yaren Dönmez’den Gururlandıran Kişisel Resim Sergisi
Sanat
Samandağ Festivali Vatandaşlardan Yoğun Ilgi Görüyor
Sanat
Yazar Seyfullah Kayman'ın İkinci Kitabı "Kızımla Diyaloglar" Okuyucuyla Buluştu
Sanat
Son Dakika Haberler
‘Antakya’nın Yerinden Edilmiş Mozaikleri’ Sergiye Yansıdı
Muhtarlar Akademisi Eğitim Programı Başladı
Samandağ Festivali Vatandaşlardan Yoğun Ilgi Görüyor
Antakya Tarihi Kent Merkezi Canlanıyor
İlginizi Çekebilir
Halkımızı Bu Seviyesizliği Kınamaya Davet Ediyorum.
Çöloğlu: Af Yok, 36 Ay Vade Var!
Dikkatsizlik Felaket Getiriyor: Ormanlar İçin Acil Uyarı
Yeter Teyze'nin Ekmek Mücadelesi Yürek Isıtıyor
Arsuz Ilçe Sağlık Müdürlüğünden Yüksek Riskli Gebeye Ev Ziyareti
HATSU, Arsuz’da Altyapı Seferberliğini Sürdürüyor
Bakmadan Geçme
Dörtyol’da Ev Yangını: 2’si Çocuk 4 Kişi Hastanelik Oldu
Asayış
Belen’de Cip Uçuruma Yuvarlandı!
Asayış
Genç Yetenek Yaren Dönmez’den Gururlandıran Kişisel Resim Sergisi
Sanat