Tarih : 24-06-2026
Video Galeri
Foto Galeri
Köşe Yazarları
İletişim
Üye Girişi
Kayıt Ol
ANASAYFA
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
MENÜ
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
Anasayfa
Yerel
Kardeşlik hukukunu devreye sokmalıyız
Kardeşlik hukukunu devreye sokmalıyız
Yayınlanma Tarihi : 16.08.2018 00:00
Bu haber
535
defa okundu
Samandağ Belediye Başkanı Mithat Nehir ilçemizde geleneksel hale gelmiş olan dükkan ve işyerlerinin dolarla kiralamasının yarattığı sıkıntıların bir an önce çözülmesi gerektiğini belirtti. Nehir, kiracı esnafın kendisini ziyaret ederek kiraların dolar üzerinden yapılması nedeniyle yaşadıkları mağduriyeti dile getirmesi üzerine bir açıklama yaparak her iki tarafın kardeşlik hukuku içinde sorunları çözmesi gerektiğini ifade etti. Ülkemizin yanlış politikalar yüzünden en yakın müttefikleri tarafından ekonomik ablukaya alınmak istediğini dile getiren Nehir, yıllardır üretimin değil tüketimin teşvik edildiğini bu nedenle yakın zamana kadar tarım ülkesi olan memleketimizin saman ithal hale getirildiğini vurguladı. Sanayinin montaj bölümünü aşamadığını dile getiren Samandağ Belediye Başkanı Mithat Nehir, böylesine plansız ve üretici aleyhinde bir politikanın sürdürülebilir olmadığını son patlak veren ekonomik krizde bir daha ortaya çıktığını vurguladı. Türkiye’deki ekonomik krizden Samandağ Esnafının da payına düşeni aldığını dile getiren Nehir bu zor dönemin ancak karşılıklı anlayış ve fedakarlıkla atlatılabileceğini hatırlattı. Doların aşırı yükselmesinin kiracıyı zor duruma düşürdüğünü ifade eden Nehir, mülk sahiplerinin de anlayış göstererek bu zor süreci birlikte atlatmaya yardımcı olmaları gerektiği üzerinde durdu. Böylesine zor zamanlarda kardeşlik hukukunu devreye sokmanın kaçınılmaz olduğunu dile getiren Nehir, nasıl ki kardeşler aile içinde zor durumdaki kardeşlerine yardım elini uzatıyorsa böyle bir zamanda tün Samandağ halkının aynı duygularla hareket etmesinin bir zorunluluk olduğunu vurguladı. Her iki tarafın orta noktada buluşup karşılıklı fedakarlıkta bulunmalarının uzun vadede kendilerinin yararına olacağını dile getiren Samandağ Belediye Başkanı Mithat Nehir, karşılıklı anlayış olmazsa herkesin zarara uğrayacağının kaçınılmaz olduğunu belirtti. Son olarak halka bir çağrıda bulunan Nehir, aydın ve yardımsever olan Samandağ insanının bu zor süreçten çıkış yolunu dayanışma içinde atlatabileceğine inandığını dile getirdi.
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Etiket :
YORUMLARI GÖR
ÜYE YORUMLARI
Yorum yapabilmek için
Giriş Yap
ya da
Kayıt Ol
Benzer Haberler
Yayladağı’nda Antakya Gastronomisi Konuşuldu
Yerel
TGC Basın Müzesi'ne Milli Eğitim Akademisi Öğretmen Adaylarından Ziyaret
Yerel
UKOME, 2026 Haziran Ayı Toplantısını Yaptı
Yerel
Halkımızı Bu Seviyesizliği Kınamaya Davet Ediyorum.
Yerel
Son Dakika Haberler
Hatay Maarif Koro Ve Orkestrası'ndan Duygu Dolu
Yaşayan İnsan Hazinesi Emel Duman’a Ogün Kaptanoğlundan Ziyaret
UKOME, 2026 Haziran Ayı Toplantısını Yaptı
Hatay Depki Halk Oyunları Ekibi Türkiye üçüncüsü
İlginizi Çekebilir
Yayladağı’nda Antakya Gastronomisi Konuşuldu
Hatay Bilim Ve Sanat Merkezi Öğrencilerinden Rektöre Ziyaret
Gönenç Halk İçin Çırpınan Belediye Başkanının Hedef Alınıyor
TGC Basın Müzesi'ne Milli Eğitim Akademisi Öğretmen Adaylarından Ziyaret
Tahsin Nihadioğlu Dosyası Için Adalet Arayışı Yeniden Gündemde
Hatay’da Fırtına Etkili Oldu: Ağaçlar Devrildi, Çatılar Hasar Gördü
Bakmadan Geçme
Nupel İnşaat'tan Gol Şov: Demirköprü’yü Farklı Geçti
Spor
İskenderun Belediyesi Engelsiz Atölye ‘de Mezuniyet Coşkusu: 35 Özel Öğrenci Kep Attı
Eğitim
Defne’de Altyapı çalışmaları Devam Ediyor
Çevre