Tarih : 24-06-2026
Video Galeri
Foto Galeri
Köşe Yazarları
İletişim
Üye Girişi
Kayıt Ol
ANASAYFA
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
MENÜ
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
Anasayfa
Sanat
Her Şey Çok Güzel Olacak
Her Şey Çok Güzel Olacak
Yayınlanma Tarihi : 18.06.2019 00:00
Bu haber
844
defa okundu
Hatay Büyükşehir Belediyesinin düzenlendiği ve birbirinden başarılı 22 sanatçının katıldığı Ulusal Resim Çalıştayı HATMEK’te başladı. Gerçekleştirilen çalıştaya Hatay Büyükşehir Belediye Başkanı Doç. Dr. Lütfü Dr. Lütfü Savaş, Türkiye’nin farklı illerinden katılan sanatçılar, Mustafa Kemal Üniversitesi öğrencileri ve birçok sanatsever katılım gösterdi. Çalıştayın ilk fırça darbesini vurmak üzere kendisine sunulan fırçayla çalıştayı başlatan Başkan Savaş, tuvale “Her Şey Çok Güzel Olacak” yazısını yazarak altına da kendi imzasını attı. İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Ekrem İmamoğlu’nun yaklaşan İstanbul seçimlerinde kullandığı sloganı tuvale aktaran Başkan Savaş, geleceğin daha güzel ve umut dolu olacağına inancının tam olduğunu ifade etti. RESSAMLARIMIZ BURADA ÇOK GÜZEL ESERLERE İMZA ATACAKLAR Ulusal Resim Çalıştayı’na Hatay’ın ilk defa ev sahipliği yaptığını ve bundan duyduğu memnuniyeti belirten Başkan Savaş, “ Çalıştayımızda akademisyen ve sanatçı arkadaşlarımız resimlerini yapacaklar. Bu güzel ve sanatsal çalıştayımız bir hafta sürecek. İnanıyoruz ki çalıştay verimli bir şekilde geçecek ve ressamlarımız burada çok güzel eserlere imza atacak. Türkiye’de yaşanan stresli günlerde insanları motive eden çalıştayda bizleri onurlandıran sanatçılarımıza çok teşekkür ederim. Sanat dünyasına adım atmak isteyen gençlerimiz onlar sayesinde başarılı olacaklardır. Bu güzel etkinlikler ile gençlerimiz geleceğe umutla bakacaklardır. Ben sanat, ekonomi, spor, kültür ve eğitim alanlarında insanlarımızın gülerek ve tebessüm ederek dünyaya bakmalarını istiyorum. Bu güzel etkinlik için yönetim kurulu üyelerine, sanatçılarımıza ve gençlerimize teşekkür ederim” dedi. Yönetim kurulu üyeleri, çalıştayın hafta içi 10.00-18.00 saatleri arasında ziyaret edilebileceğini, kapanış sergisinin de 22 Haziran Cumartesi günü saat 13.00’te yapılacağını açıkladı.
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Etiket :
YORUMLARI GÖR
ÜYE YORUMLARI
Yorum yapabilmek için
Giriş Yap
ya da
Kayıt Ol
Benzer Haberler
‘Antakya’nın Yerinden Edilmiş Mozaikleri’ Sergiye Yansıdı
Sanat
Genç Yetenek Yaren Dönmez’den Gururlandıran Kişisel Resim Sergisi
Sanat
Samandağ Festivali Vatandaşlardan Yoğun Ilgi Görüyor
Sanat
Yazar Seyfullah Kayman'ın İkinci Kitabı "Kızımla Diyaloglar" Okuyucuyla Buluştu
Sanat
Son Dakika Haberler
‘Antakya’nın Yerinden Edilmiş Mozaikleri’ Sergiye Yansıdı
Muhtarlar Akademisi Eğitim Programı Başladı
Samandağ Festivali Vatandaşlardan Yoğun Ilgi Görüyor
Antakya Tarihi Kent Merkezi Canlanıyor
İlginizi Çekebilir
Halkımızı Bu Seviyesizliği Kınamaya Davet Ediyorum.
Çöloğlu: Af Yok, 36 Ay Vade Var!
Dikkatsizlik Felaket Getiriyor: Ormanlar İçin Acil Uyarı
Yeter Teyze'nin Ekmek Mücadelesi Yürek Isıtıyor
Arsuz Ilçe Sağlık Müdürlüğünden Yüksek Riskli Gebeye Ev Ziyareti
HATSU, Arsuz’da Altyapı Seferberliğini Sürdürüyor
Bakmadan Geçme
Dörtyol’da Ev Yangını: 2’si Çocuk 4 Kişi Hastanelik Oldu
Asayış
Belen’de Cip Uçuruma Yuvarlandı!
Asayış
Genç Yetenek Yaren Dönmez’den Gururlandıran Kişisel Resim Sergisi
Sanat