Tarih : 24-06-2026
Video Galeri
Foto Galeri
Köşe Yazarları
İletişim
Üye Girişi
Kayıt Ol
ANASAYFA
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
MENÜ
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
Anasayfa
Yerel
HBB Tır garajı Hatay halkının hizmetinde
HBB Tır garajı Hatay halkının hizmetinde
Yayınlanma Tarihi : 06.05.2018 00:00
Bu haber
785
defa okundu
Çiftçiden esnafa, sanayiciden nakliyatçıya, Hatay’ın tüm dinamikleri yararına projeler üreterek vatandaşlara yeni imkânlar sağlayan Hatay Büyükşehir Belediyesi, 4 Mayıs Cuma günü Kırıkhan Tır Garajı’nın açılışını gerçekleştirerek vatandaşların hizmetine sundu. Gerçekleştirilen açılış törenine Hatay Büyükşehir Belediye Başkanı Doç. Dr. Lütfü Savaş’ın yanı, Kırıkhan Kaymakamı Mustafa Erkayıran, Kırıkhan Uluslar arası Nakliyeciler Dernek Başkanı Nurettin Kılıç ve çok sayıda vatandaş katılım gösterdi. Tırların şehir içine park edilmesini önlemek ve lojistik firmalarının mola vermelerini sağlamak amacıyla Kırıkhan’ın Mahmutlu Mahallesi’nde 52 dönümlük arazi üzerine 26 ofis ile bakım onarım alanları bulunduran 70 tır kapasiteli yeni tır garajını Hatay halkının hizmetine sunan HBB, nakliyat sektörünün en büyük problemlerinden birini çözüme kavuşturdu. Kaymakam Erkayıran, Hatay’daki tüm eksiklikler görüp gidererek ihtiyaç duyulan yerlerde yaptığı hizmetler için Hatay Büyükşehir Belediye Başkanı Doç. Dr. Lütfü Savaş’a teşekkürlerini iletti. “ TIR GARAJIMIZ TÜM HEMŞEHRİLERİMİZE HAYIRLI UĞURLU OLSUN” 4 Milyon TL’ye mal olan Kırıkhan Tır Garajı’nın açılış töreninde konuşmasını gerçekleştiren Başkan Savaş ‘7 sene önce tır filosu olarak Türkiye’de 2. sıradaydık, şimdi ise 3. sıaya geriledik. Umuyorum ki çok kısa bir süre sonra İstanbul’un hemen arkasından yeniden 2. sıraya geliriz. Sözümüzde durduk ve tır garajımızı kooperatifin hizmetine sunuyoruz. Bunun yanı sıra Kırıkhan merkezine 17.800 kilometre kanalizasyon hattı döşedik. Yapımında sona yaklaştığımız arıtma tesisi de en kısa zamanda bitecek. Kırıkhan’ın içme suyu şebeke projelerini de bitirdik. 4 sene önce yer altından aldığımız suyun %70’ini çeşmeye varıncaya kadar kaybediyorduk ve her 5 çeşmeden birinde kanalizasyon karışmış su akıyordu. Biz memleketlerimizi bu sorundan kurtarmak için Erzin’den Samandağı’na Yayladağı’ndan Hassa’ya kadar birçok alanda içme suyu şebelerimizi yeniledik yenilemeye de devam ediyoruz. Tır garajımız da tüm hemşehrilerimize hayırlı uğurlu olsun” açıklamalarında bulundu. Konuşmaların sonunda protokol üyeleri ve Kırıkhan halkı ile birlikte tesisin açılışı gerçekleştirildi.
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Etiket :
YORUMLARI GÖR
ÜYE YORUMLARI
Yorum yapabilmek için
Giriş Yap
ya da
Kayıt Ol
Benzer Haberler
Yayladağı’nda Antakya Gastronomisi Konuşuldu
Yerel
TGC Basın Müzesi'ne Milli Eğitim Akademisi Öğretmen Adaylarından Ziyaret
Yerel
UKOME, 2026 Haziran Ayı Toplantısını Yaptı
Yerel
Halkımızı Bu Seviyesizliği Kınamaya Davet Ediyorum.
Yerel
Son Dakika Haberler
Hatay Maarif Koro Ve Orkestrası'ndan Duygu Dolu
Yaşayan İnsan Hazinesi Emel Duman’a Ogün Kaptanoğlundan Ziyaret
UKOME, 2026 Haziran Ayı Toplantısını Yaptı
Hatay Depki Halk Oyunları Ekibi Türkiye üçüncüsü
İlginizi Çekebilir
Yayladağı’nda Antakya Gastronomisi Konuşuldu
Hatay Bilim Ve Sanat Merkezi Öğrencilerinden Rektöre Ziyaret
Gönenç Halk İçin Çırpınan Belediye Başkanının Hedef Alınıyor
TGC Basın Müzesi'ne Milli Eğitim Akademisi Öğretmen Adaylarından Ziyaret
Tahsin Nihadioğlu Dosyası Için Adalet Arayışı Yeniden Gündemde
Hatay’da Fırtına Etkili Oldu: Ağaçlar Devrildi, Çatılar Hasar Gördü
Bakmadan Geçme
Nupel İnşaat'tan Gol Şov: Demirköprü’yü Farklı Geçti
Spor
İskenderun Belediyesi Engelsiz Atölye ‘de Mezuniyet Coşkusu: 35 Özel Öğrenci Kep Attı
Eğitim
Defne’de Altyapı çalışmaları Devam Ediyor
Çevre