Tarih : 24-06-2026
Video Galeri
Foto Galeri
Köşe Yazarları
İletişim
Üye Girişi
Kayıt Ol
ANASAYFA
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
MENÜ
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
Anasayfa
Sanat
Hatayı Defneyi en iyi şekilde temsil ettiniz
Hatayı Defneyi en iyi şekilde temsil ettiniz
Yayınlanma Tarihi : 15.02.2018 00:00
Bu haber
1298
defa okundu
TV ekranlarında yayınlanan ‘O Ses Türkiye´ adlı ses yarışmasında önemli başarılar elde ederek Defne’yi gururlandıran Nihat Mugil ve Kadir Yeşilırmak, Defne Belediye Başkanı Dr. İbrahim Yaman’a teşekkür ziyaretinde bulundular. Defne Belediye Başkanı Dr. İbrahim Yaman; Nihat Mugil ve Kadir Yeşilırmak’a iki Defneli olarak; kurada birbirleriyle eşleşerek rakip oldukları yarışmada sergiledikleri duruş ile Defne’yi en güzel şekilde temsil ettiklerini ve gururlandırdıklarını ifade ederek nazik ziyaretlerinden ötürü teşekkür etti. YAMAN: DEFNELİ OLMANIN GÜZELLİĞİNE TÜM TÜRKİYE ŞAHİT OLDU Başkan Yaman, “Oturdukları mahallelerin dahi birbirine çok yakın olduğu Sevgili Nihat Mugil ve Kadir Yeşilırmak kardeşlerimiz, rekabet ortamında dahi gösterdikleri birlik beraberlik ve dayanışma örneği ile Defneli olma kültürümüzün güzelliğini tüm Türkiye’ye kanıtlamışlardır. Sadece ses güzelliğinin yarışıldığı bir yarışmada; dostluğun, hemşeriliğin önemini ve kıymetini de bizlere anlatan Nihat ve Kadir kardeşlerimiz gönüllerimizin şampiyonlarıdır. Her zaman destekçisi olacağımız sevgili Nihat Mugil ve Kadir Yeşilırmak’a müzik hayatlarında başarılar diliyorum.” ifadelerini kullandı. Defneli sanatçılar Nihat Mugil ve Kadir Yeşilırmak, Defne Belediye Başkanı Dr. İbrahim Yaman’a, O ses Türkiye yarışma süreci boyunca gösterdiği destek için teşekkür ederek: “Defne Belediyesi’nin, Başkanımızın ve Defne halkımızın gösterdikleri destek bizleri gururlandırdı. Tüm Defne Halkı nezdinde Defne Belediye Başkanımız Sayın Dr. İbrahim Yaman’a gönülden teşekkür ediyoruz. Bu desteği hissetmiş olmak kazandığımız en güzel zaferdir.” sözlerine yer verdiler. Defne Belediye Başkanı Dr. İbrahim Yaman, başarılı sanatçılara Defne’yi simgeleyen el yapımı taş heykel hediye etti.
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Etiket :
YORUMLARI GÖR
ÜYE YORUMLARI
Yorum yapabilmek için
Giriş Yap
ya da
Kayıt Ol
Benzer Haberler
‘Antakya’nın Yerinden Edilmiş Mozaikleri’ Sergiye Yansıdı
Sanat
Genç Yetenek Yaren Dönmez’den Gururlandıran Kişisel Resim Sergisi
Sanat
Samandağ Festivali Vatandaşlardan Yoğun Ilgi Görüyor
Sanat
Yazar Seyfullah Kayman'ın İkinci Kitabı "Kızımla Diyaloglar" Okuyucuyla Buluştu
Sanat
Son Dakika Haberler
‘Antakya’nın Yerinden Edilmiş Mozaikleri’ Sergiye Yansıdı
Muhtarlar Akademisi Eğitim Programı Başladı
Samandağ Festivali Vatandaşlardan Yoğun Ilgi Görüyor
Antakya Tarihi Kent Merkezi Canlanıyor
İlginizi Çekebilir
Halkımızı Bu Seviyesizliği Kınamaya Davet Ediyorum.
Çöloğlu: Af Yok, 36 Ay Vade Var!
Dikkatsizlik Felaket Getiriyor: Ormanlar İçin Acil Uyarı
Yeter Teyze'nin Ekmek Mücadelesi Yürek Isıtıyor
Arsuz Ilçe Sağlık Müdürlüğünden Yüksek Riskli Gebeye Ev Ziyareti
HATSU, Arsuz’da Altyapı Seferberliğini Sürdürüyor
Bakmadan Geçme
Dörtyol’da Ev Yangını: 2’si Çocuk 4 Kişi Hastanelik Oldu
Asayış
Belen’de Cip Uçuruma Yuvarlandı!
Asayış
Genç Yetenek Yaren Dönmez’den Gururlandıran Kişisel Resim Sergisi
Sanat