Hatay Orman Bölge Müdürlüğü, ormanların sağlığını tehdit eden zararlılara karşı yürüttüğü mücadele çalışmalarına aralıksız devam ediyor. Bölge Müdürlüğü ekipleri tarafından orman alanlarının sağlık durumu düzenli olarak kontrol edilirken, tespit edilen orman zararlılarıyla mücadele kapsamında çalışmaların bilimsel ve teknik yöntemlere uygun şekilde yürütülüyor. Çalışmaların, orman ekosisteminin korunması ve sürdürülebilirliğinin sağlanması amacıyla titizlikle devam ettiği kaydedildi.
Yetkililer, yürütülen faaliyetlerin temel amacının gelecek nesillere daha sağlıklı ormanlar bırakmak olduğunu vurguladı.
Hatay Orman Bölge Müdürü İlkay Günay ise yaptığı değerlendirmede, “Ormanlarımızı tehdit eden zararlılarla mücadelemizi yıl boyunca planlı, bilimsel ve kararlı bir şekilde sürdürüyoruz. Hedefimiz, ormanlarımızın sağlığını koruyarak gelecek kuşaklara daha güçlü ve sürdürülebilir bir doğal miras bırakmaktır.” ifadelerini kullandı.