Tarih : 24-06-2026
Video Galeri
Foto Galeri
Köşe Yazarları
İletişim
Üye Girişi
Kayıt Ol
ANASAYFA
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
MENÜ
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
Anasayfa
Siyaset
Halkın ve tabanın isteği üzerine aday oldum
Halkın ve tabanın isteği üzerine aday oldum
Yayınlanma Tarihi : 21.09.2017 00:00
Bu haber
1051
defa okundu
Mehmet Yaşar Okay, AK Parti Hatay İl Başkanlığına aday olduğunu açıkladı. Okay, Hatay Gazeteciler Cemiyeti’nde (HGC) düzenlediği basın toplantısında projelerini anlatarak, gazetecileri bilgilendirdi. Mehmet Yaşar Okay, toplantıda, önce özgeçmişini açıkladı ve şunları söyledi; “Antakya 1969 doğumluyum. İlk, Orta ve Liseyi Antakya‘da okudum. Aile mesleğimiz çiftçilikle uğraştım. Gençlik kollarıyla başladığım siyaset arenasında 1994 yılında Türkiye’nin en genç İl Genel Meclis Üyesi olarak seçildim. Meclis Başkanvekilliği, İl Daimi Encümenliği, Bütçe Kom. Bşk.lığı ve Türkiye il genel meclis Üyeleri Birliği Genel Başkanlığı’na aday oldum. İl ve ilçe yönetim kurulu üyeliklerinde bulundum.2007 Demokrat Parti,2011 ve 2015 Ak Parti’den Milletvekili Aday Adayı oldum. 2007 yılından bu yana AK Parti’de siyaset yapmaktayım. Hatay siyasetini de yakından takip etmekteyim. Halktan, tabandan gelen istek ve talepler üzerine AK Parti İl Başkanlığına Aday olmaya karar verdim. İl Başkanlığına aday olma sebebimi sıralarsak; AK Parti teşkilatının Halkla ve AK Parti tabanıyla ciddi derecede kopukluk yaşadığı ve Partiyi 3-5 kişiyle yönetmeye çalışmasıdır. Sn Cumhurbaşkanımız ve Genel Başkanımız Recep Tayyip Erdoğan’ın yapmış olduğu açıklamalarındaki Teşkilatlarda oluşan Metal Yorgunluğunu iyi anlamak lazım. Benim anladığım kadarıyla; ’’Bu güne kadar benim kredilerimi kullandınız ve kullandığınız krediler buraya kadar.benim sırtımdan inin artık’’demeye getirdi.ama anlayan yok ne yazık ki? Genel seçimlerde AK Parti’ye Hatay’da verilen oylar Cumhurbaşkanımız için verildi. Kimse üstüne almasın benim için verildi diye? Yapılan 2 Referandumda Hayır çıktı ve 1 Yerel seçimlerde de 11 İlçe Belediyesini almasına rağmen Büyük Şehir Belediyesini Kaybeden bu Teşkilatlar değil mi?”
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Etiket :
YORUMLARI GÖR
ÜYE YORUMLARI
Yorum yapabilmek için
Giriş Yap
ya da
Kayıt Ol
Benzer Haberler
Gönenç Halk İçin Çırpınan Belediye Başkanının Hedef Alınıyor
Siyaset
Çalışkan’dan Fahri Trafik Müfettişliği Sistemi Eleştirisi: “Delilsiz Ceza Adalete Sığmaz”
Siyaset
Güzelmansur’dan AFAD Il Müdürü Bayındır’a Ziyaret
Siyaset
“Bu Amacı Onlara Zehir Edeceğiz”
Siyaset
Son Dakika Haberler
Hatay Maarif Koro Ve Orkestrası'ndan Duygu Dolu
Yaşayan İnsan Hazinesi Emel Duman’a Ogün Kaptanoğlundan Ziyaret
UKOME, 2026 Haziran Ayı Toplantısını Yaptı
Hatay Depki Halk Oyunları Ekibi Türkiye üçüncüsü
İlginizi Çekebilir
Yayladağı’nda Antakya Gastronomisi Konuşuldu
Hatay Bilim Ve Sanat Merkezi Öğrencilerinden Rektöre Ziyaret
Gönenç Halk İçin Çırpınan Belediye Başkanının Hedef Alınıyor
TGC Basın Müzesi'ne Milli Eğitim Akademisi Öğretmen Adaylarından Ziyaret
Tahsin Nihadioğlu Dosyası Için Adalet Arayışı Yeniden Gündemde
Hatay’da Fırtına Etkili Oldu: Ağaçlar Devrildi, Çatılar Hasar Gördü
Bakmadan Geçme
Nupel İnşaat'tan Gol Şov: Demirköprü’yü Farklı Geçti
Spor
İskenderun Belediyesi Engelsiz Atölye ‘de Mezuniyet Coşkusu: 35 Özel Öğrenci Kep Attı
Eğitim
Defne’de Altyapı çalışmaları Devam Ediyor
Çevre