Tarih : 25-06-2026
Video Galeri
Foto Galeri
Köşe Yazarları
İletişim
Üye Girişi
Kayıt Ol
ANASAYFA
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
MENÜ
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
Anasayfa
Yerel
Güllübahçe iki yıldır doğalgaz bekliyor
Güllübahçe iki yıldır doğalgaz bekliyor
Yayınlanma Tarihi : 19.05.2022 00:00
Bu haber
309
defa okundu
Antakya’ya bağlı Güllübahçe Muhtarı Rafet Yavrum, yıllardır doğalgaz hattının döşenmesi için her türlü mücadeleyi verdiğini, tüm çabasına ve çalmadık kapı bırakmamasına rağmen sonuç alamadığını söyledi.Güllübahçe Muhtarı Rafet Yavrum, gazetemize yaptığı açıklamada, mahalleye doğalgazın gelmesi için istenilen imzayı toplamalarına ve tüm evrakları tamamlamalarına rağmen, sürekli taleplerinin ertelendiğini ifade etti.Güllübahçe’nin şehrin merkezinde bir bölgede bulunmasına karşın ‘doğalgaz’ başvurularının bugüne kadar yerine gelmediğini savunan Muhtar Rafet Yavrum, gazetemize şöyle konuştu:"Mahalle halkı olarak doğalgaza müracaat ettiğimizde bizden abone toplamamızı istediler. Biz de abonelerimizi topladık ve teslim ettik. “2 yıldır sürekli görüşüyoruz ancak yetkililer sürekli bizi erteliyorlar. Mahallemizdeki insanlar çoğunluk olarak orta yaşın üzerinde. Soba ve klimayla ısınmaktan dolayı hem ekonomik hem de farklı sebeplerden zorluklar yaşıyorlar. Kentin daha uzak bölgelerine ulaşan doğalgazın Antakya’nın merkezinde bulunan mahallemize getirilmemesi anlaşılır gibi değil. Bu hizmetten neden yararlanamıyoruz? Yetkiler ne 'getireceğiz' ne de 'getirmeyeceğiz' diyorlar ve bizi sürekli erteliyorlar. Tarih bile vermiyorlar. Hemen yanımızda bulunan mahallelerde doğalgaz hattı var. Fakat bir sokak yanında bulunan bizim mahallemizde yok. Mahalle olarak herkes doğalgazı istiyor. Bana gelip 'Muhtarım doğalgaz ne zaman gelecek?' diye soruyorlar. İnsanlara tarih veremiyorum. Bir an evvel yetkililerin bizim sesimizi duymalarını istiyoruz. Bu mahalle bu hizmeti istiyor ve ivedilikle bekliyor."BİZİMLE İLGİLENEN OLMADI!Güllübahçe Mahallesi Muhtarı Rafet Yavrum, şehrin göbeğinde olmalarına rağmen doğalgazdan mahrum kaldıklarını, tüm taleplerine rağmen yıllardır doğalgaza kavuşamadıklarını belirterek, "Mahalle halkımız kış ayında evlerinde sobadan, elektrikli cihazlardan ısınmaktan kurtulmak istiyor. Evinde 24 saat akan sıcak su ve mutfağında doğalgaz kullanmak istiyor. Fakat sesimizi duyan, bizimle ilgilenen olmadı" diye sitemde bulundular.
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Etiket :
YORUMLARI GÖR
ÜYE YORUMLARI
Yorum yapabilmek için
Giriş Yap
ya da
Kayıt Ol
Benzer Haberler
Yayladağı’nda Antakya Gastronomisi Konuşuldu
Yerel
TGC Basın Müzesi'ne Milli Eğitim Akademisi Öğretmen Adaylarından Ziyaret
Yerel
UKOME, 2026 Haziran Ayı Toplantısını Yaptı
Yerel
Halkımızı Bu Seviyesizliği Kınamaya Davet Ediyorum.
Yerel
Son Dakika Haberler
Hatay Maarif Koro Ve Orkestrası'ndan Duygu Dolu
Yaşayan İnsan Hazinesi Emel Duman’a Ogün Kaptanoğlundan Ziyaret
UKOME, 2026 Haziran Ayı Toplantısını Yaptı
Hatay Depki Halk Oyunları Ekibi Türkiye üçüncüsü
İlginizi Çekebilir
Yayladağı’nda Antakya Gastronomisi Konuşuldu
Hatay Bilim Ve Sanat Merkezi Öğrencilerinden Rektöre Ziyaret
Gönenç Halk İçin Çırpınan Belediye Başkanının Hedef Alınıyor
TGC Basın Müzesi'ne Milli Eğitim Akademisi Öğretmen Adaylarından Ziyaret
Tahsin Nihadioğlu Dosyası Için Adalet Arayışı Yeniden Gündemde
Hatay’da Fırtına Etkili Oldu: Ağaçlar Devrildi, Çatılar Hasar Gördü
Bakmadan Geçme
Nupel İnşaat'tan Gol Şov: Demirköprü’yü Farklı Geçti
Spor
İskenderun Belediyesi Engelsiz Atölye ‘de Mezuniyet Coşkusu: 35 Özel Öğrenci Kep Attı
Eğitim
Defne’de Altyapı çalışmaları Devam Ediyor
Çevre