Tarih : 24-06-2026
Video Galeri
Foto Galeri
Köşe Yazarları
İletişim
Üye Girişi
Kayıt Ol
ANASAYFA
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
MENÜ
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
Anasayfa
Sanat
EXPO da öğrencilerin ürettiği çiçekler yer alacak
EXPO da öğrencilerin ürettiği çiçekler yer alacak
Yayınlanma Tarihi : 02.10.2020 00:00
Bu haber
721
defa okundu
Hatay Büyükşehir Belediyesi, Çin ve Avusturalya gibi önemli ülkelerin şehirlerini geride bırakarak, dünyada olimpiyat oyunları ve FIFA Dünya Kupası’nın ardından 3. büyük organizasyon olarak kabul edilen EXPO 2021 hazırlıkları kapsamında yeni bir projeye daha imza attı. Hatay Büyükşehir Belediye Başkanı Doç. Dr. Lütfü Savaş’ın girişimleri sonucunda kente kazandırılan ve 23 Nisan-29 Ekim 2021 tarihleri arasında ‘Medeniyeler Bahçesi’ teması ile gerçekleşecek olan EXPO 2021 için hazırlıklarına tüm hızıyla devam eden Hatay Büyükşehir Belediyesi EXPO Akademiler Birimi Botanik Akademisi ekibi ve Ekinci Özel Eğitim Meslek Okulu ile işbirliği ile sera oluşturularak bitki üretimine başladı. EXPO ekibi tarafından oluşturulan serada incelemeler gerçekleştiren EXPO Genel Sekreteri İhsan Çakar ve EXPO Genel Sekreter Yardımcısı Musa Eskiocak öğrenciler ile EXPO 2021 hakkında bilgiler vererek bitkileri toprakla buluşturdu. Milyonlarca insanın yakından takip ettiği ve Hatay’ın kültürel, turizm sosyal ve ekonomik değerlerini tüm dünya ülkelerine tanıtacak olan EXPO 2021’de özel eğitim gören öğrencilerin de ürettiği çiçekler yer alacak. Dünyanın 3.büyük organizasyonu olan EXPO 2021’de halk ile iş birliği yapmanın önemine değinen EXPO Genel Sekreteri İhsan Çakar, öğrencilerin toprakla iyi bir enerji yakaladıklarını belirterek EXPO 2021 kapsamında çalışmaları arttıracaklarını açıkladı. Hatay Büyükşehir Belediyesi ile işbirliği içerisinde gerçekleştirdikleri çalışmaların öğrenciler için oldukça faydalı olduğunu belirten Okul Müdürü Ahmet Açıkel, “ Okulumuzda 9.sınıf ve 12. Sınıf öğrencilere eğitim vermekteyiz. Hatay Büyükşehir Belediyesi ile iş birliği içerisinde çalışmalar gerçekleştirmekteyiz. Öğrencilerimizin eğitim ve rehabilitasyonunu gerçekleştirmiş oluyoruz. Seramızda sukulent yetiştirmek üzere çalışma başlattık. Öğrencilerimiz çalışmalardan dolayı oldukça mutlular. Bu bizim için başlangıç oldu. Bu çalışmaların daha verimli geçeceğine inanıyorum. Hatay Büyükşehir Belediyesine katkılarından dolayı teşekkür ederim” dedi. Gerçekleştirilen çalışmanın öğrencilerin istihdamı açısında yararlı olacağını belirten Tarım Öğretmeni ve Ziraat Mühendisi Özlem Dal, “Öğrencilerimiz toprakla uğraşırken çok mutlular. Çocuklarımızı hayata hazırlamak ve rehabilitasyonlarını yapmak üzere buradayız. Çocuklarımız ile birlikte olmaktan çok mutluyuz” ifadelerini kullandı. Gerçekleştirilen etkinlik sonunda projede yer alan öğrencilere katılım belgesi verildi.
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Etiket :
YORUMLARI GÖR
ÜYE YORUMLARI
Yorum yapabilmek için
Giriş Yap
ya da
Kayıt Ol
Benzer Haberler
‘Antakya’nın Yerinden Edilmiş Mozaikleri’ Sergiye Yansıdı
Sanat
Genç Yetenek Yaren Dönmez’den Gururlandıran Kişisel Resim Sergisi
Sanat
Samandağ Festivali Vatandaşlardan Yoğun Ilgi Görüyor
Sanat
Yazar Seyfullah Kayman'ın İkinci Kitabı "Kızımla Diyaloglar" Okuyucuyla Buluştu
Sanat
Son Dakika Haberler
‘Antakya’nın Yerinden Edilmiş Mozaikleri’ Sergiye Yansıdı
Muhtarlar Akademisi Eğitim Programı Başladı
Samandağ Festivali Vatandaşlardan Yoğun Ilgi Görüyor
Antakya Tarihi Kent Merkezi Canlanıyor
İlginizi Çekebilir
Halkımızı Bu Seviyesizliği Kınamaya Davet Ediyorum.
Çöloğlu: Af Yok, 36 Ay Vade Var!
Dikkatsizlik Felaket Getiriyor: Ormanlar İçin Acil Uyarı
Yeter Teyze'nin Ekmek Mücadelesi Yürek Isıtıyor
Arsuz Ilçe Sağlık Müdürlüğünden Yüksek Riskli Gebeye Ev Ziyareti
HATSU, Arsuz’da Altyapı Seferberliğini Sürdürüyor
Bakmadan Geçme
Dörtyol’da Ev Yangını: 2’si Çocuk 4 Kişi Hastanelik Oldu
Asayış
Belen’de Cip Uçuruma Yuvarlandı!
Asayış
Genç Yetenek Yaren Dönmez’den Gururlandıran Kişisel Resim Sergisi
Sanat