Tarih : 24-06-2026
Video Galeri
Foto Galeri
Köşe Yazarları
İletişim
Üye Girişi
Kayıt Ol
ANASAYFA
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
MENÜ
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
Anasayfa
Sanat
Dünya Öykü Günü Defne de coşkulu kutlanacak
Dünya Öykü Günü Defne de coşkulu kutlanacak
Yayınlanma Tarihi : 19.01.2020 00:00
Bu haber
508
defa okundu
Kültür Kentleri Birliği Hatay İl Temsilcisi şair Nebih Nafile, bir grup edebiyatçı dostlarıyla Defne Belediyesi Belediye Başkanı İbrahim Güzel’i makamında ziyaret ettiler. 17 Ocak 2020 tarihinde Nebih Nafile, Ömer Bayraktar, Süleyman Nayman, Orhan Yeniocak, Mehmet Ali Akyüz, Sebahat Aslanyürek ve Gülnaz Nurlu Kavvas’ın hazır bulunduğu ziyarette edebiyat ve sanat sohbeti yapıldı. Kültür Kentleri Birliği Başkanı Nebih Nafile 37 yazar adına “Yürekler Dile Geldi” ortak kitabı Defne Belediye Başkanı İbrahim Güzel’e armağan etti. Nafile; “Defne yaşam alanımız, Hatay sevdamız. Ülkemizde güzellikler yeşerdiği sürece güzel günlere dair umutlarımız hep diri kalacak. Kıymetli başkanımız, biz birlikte güçlüyüz. Defne'de yetişen sanatçı ve edebiyatçıların birlik ve beraberlik içerisinde desteklenmesi ve onurlandırılması gerekir düşüncesindeyim. Ortak kitabımız Yürekler Dile Geldi tanıtım etkinliğimiz çok ilgi gördü. Sizin önceden planlanmış programınız nedeniyle maalesef aramızda bulunamadınız. 14 Şubat Dünya Öykü Günü’nü de kutlayacağımız ve sizin de onur vereceğiniz bir etkinlikte Kültür Kentleri Birliği-Defne Belediyesi iş birliği ile Kocaeli'den gazeteci-şair-yazar Ruhan Odabaş ve 37 yazarımızın katılımı ile Defne'de birlik ve beraberliği bir kez daha tazeleyebiliriz.” dedi. Defne Belediyesi Belediye Başkanı İbrahim Güzel; “Elbette, birlikte etkinlik yapmamız mümkün. Hemen tarihi ve saati not edelim, uygun Kültür Evi hangisi ise ilgili arkadaşlar programını yapsın. Kıymetli yazarımız Ruhan Odabaş Bey’i ilçemizde konuk edelim. Ziyaretiniz beni mutlu etti, kızım çok iyi bir okur, kitap hediyeniz için teşekkür ediyorum. Daha çok konuşmak ve güzel işler ortaya koymak gerek. Bu anlamda her zaman yanınızdayım.” Ziyaretin sonunda özellikle, divan edebiyatında çok iyi bir bilgiye sahip, kitap okumaktan asla vazgeçmeyen kıdemli, bilge vatandaş ödüllü Antakya’nın en eski eczacısı Ömer Bayraktar Belediye Başkanı İbrahim Güzel’e şiirler okudu.
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Etiket :
YORUMLARI GÖR
ÜYE YORUMLARI
Yorum yapabilmek için
Giriş Yap
ya da
Kayıt Ol
Benzer Haberler
‘Antakya’nın Yerinden Edilmiş Mozaikleri’ Sergiye Yansıdı
Sanat
Genç Yetenek Yaren Dönmez’den Gururlandıran Kişisel Resim Sergisi
Sanat
Samandağ Festivali Vatandaşlardan Yoğun Ilgi Görüyor
Sanat
Yazar Seyfullah Kayman'ın İkinci Kitabı "Kızımla Diyaloglar" Okuyucuyla Buluştu
Sanat
Son Dakika Haberler
‘Antakya’nın Yerinden Edilmiş Mozaikleri’ Sergiye Yansıdı
Muhtarlar Akademisi Eğitim Programı Başladı
Samandağ Festivali Vatandaşlardan Yoğun Ilgi Görüyor
Antakya Tarihi Kent Merkezi Canlanıyor
İlginizi Çekebilir
Halkımızı Bu Seviyesizliği Kınamaya Davet Ediyorum.
Çöloğlu: Af Yok, 36 Ay Vade Var!
Dikkatsizlik Felaket Getiriyor: Ormanlar İçin Acil Uyarı
Yeter Teyze'nin Ekmek Mücadelesi Yürek Isıtıyor
Arsuz Ilçe Sağlık Müdürlüğünden Yüksek Riskli Gebeye Ev Ziyareti
HATSU, Arsuz’da Altyapı Seferberliğini Sürdürüyor
Bakmadan Geçme
Dörtyol’da Ev Yangını: 2’si Çocuk 4 Kişi Hastanelik Oldu
Asayış
Belen’de Cip Uçuruma Yuvarlandı!
Asayış
Genç Yetenek Yaren Dönmez’den Gururlandıran Kişisel Resim Sergisi
Sanat