Tarih : 25-06-2026
Video Galeri
Foto Galeri
Köşe Yazarları
İletişim
Üye Girişi
Kayıt Ol
ANASAYFA
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
MENÜ
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
Anasayfa
Yerel
Çiftçiye Destek Toprağa Nefes ve Ürüne Bereket
Çiftçiye Destek Toprağa Nefes ve Ürüne Bereket
Yayınlanma Tarihi : 24.04.2022 00:00
Bu haber
286
defa okundu
Hatay Büyükşehir Belediye Başkanı Doç. Dr. Lütfü Savaş’ın hayata geçirdiği kırsal kalkınma projesi kapsamında üretilen organomineral gübreler çiftçilere teslim ediliyor.Daha önce üretim tesisinde incelemelerde bulunan ve HBB’nin katkısıyla üretilen organamineral gübreyi tanıtan Lütfü Savaş, bu kez teslimat öncesi açıklamalarda bulundu.‘Çiftçiye Destek Toprağa Nefes ve Ürüne Bereket’ sloganıyla çıktıkları yolda üreticiye destek olmaya devam ettiklerini belirten Savaş, bugüne kadar 150 ton gübrenin çiftçiye hızlı bir şekilde ulaştırıldığını söyledi.SAVAŞ: ÇİFTÇİMİZE GÜBRE DESTEĞİ VERMENİN KIVANCINI YAŞIYORUZDört yıl önce başladıkları projede bugüne kadar 11 bin çiftçiye tohum ve fide desteğinde bulunduklarını ifade eden Savaş, “Yaklaşık 4 yıl önce başladığımız ve 11 bin çiftçimize hem tohum hem fidede destek verdiğimiz projemizde şimdi de gübre desteği vermenin kıvancını yaşıyoruz. Hatay’da ekilmedik toprak, basılmadık arazi kalmasın. Herkes kendi toprağını en efektif şekilde eksin. Girdi masrafları artan çiftçilikte üreticilerimiz mağdur olmasın. Bizimle birlikte Hatay’daki bereket artsın. Çiftçilerimiz kendi coğrafyasında yaşamaya, üretmeye devam etsin. Kendi kendine yeter bir halde geleceğini hazırlasın” diye konuştu.En kaliteli gübreyi en uygun fiyata en hızlı bir şekilde ulaştırmanın kıvancını yaşadıklarını sözlerine ekleyen Savaş, “Tüm çiftçilerimize huzurlu, bereketli ve güzel bir yıl diliyorum. Hatay Büyükşehir Belediyesi olarak çiftçilerimizle birlikte olmaya, beraber yürümeye ve onları desteklemeye devam edeceğiz. Çiftçilerimize bizimle destek veren tüm paydaşlarımıza teşekkür ediyorum” dedi.75 TON ORGANOMİNERAL GÜBRE YOLA ÇIKTISavaş’ın konuşmasının ardından yaklaşık 75 ton organomineral gübre Kırıkhan, Kumlu ve Reyhanlı’ya doğru yola çıktı.Gübrelerin dağıtım yerlerinden biri de Kırıkhan’ın Kazkeli Mahallesi oldu. Onlarca ton gübre mahalle muhtarı Mustafa Tüfek ve çiftçiler tarafından karşılandı.Kazkeli mahalle muhtarı Abdurrahman Tüfek, üretilen taban gübresinin maliyetinin cazip olduğu için çiftçiler tarafından talep edildiğini belirterek projenin mimarı Lütfü Savaş’a teşekkür etti.Geçimini tarımdan sağlayan genç çiftçi Abdurrahman Tüfek ise “Başkanımız Lütfü Savaş’a teşekkür ederim. Genç çiftçiler olarak bizi destekliyor. Bize daha uygun fiyata gübre gönderiyor” ifadelerini kullandı.
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Etiket :
YORUMLARI GÖR
ÜYE YORUMLARI
Yorum yapabilmek için
Giriş Yap
ya da
Kayıt Ol
Benzer Haberler
Yayladağı’nda Antakya Gastronomisi Konuşuldu
Yerel
TGC Basın Müzesi'ne Milli Eğitim Akademisi Öğretmen Adaylarından Ziyaret
Yerel
UKOME, 2026 Haziran Ayı Toplantısını Yaptı
Yerel
Halkımızı Bu Seviyesizliği Kınamaya Davet Ediyorum.
Yerel
Son Dakika Haberler
Hatay Maarif Koro Ve Orkestrası'ndan Duygu Dolu
Yaşayan İnsan Hazinesi Emel Duman’a Ogün Kaptanoğlundan Ziyaret
UKOME, 2026 Haziran Ayı Toplantısını Yaptı
Hatay Depki Halk Oyunları Ekibi Türkiye üçüncüsü
İlginizi Çekebilir
Yayladağı’nda Antakya Gastronomisi Konuşuldu
Hatay Bilim Ve Sanat Merkezi Öğrencilerinden Rektöre Ziyaret
Gönenç Halk İçin Çırpınan Belediye Başkanının Hedef Alınıyor
TGC Basın Müzesi'ne Milli Eğitim Akademisi Öğretmen Adaylarından Ziyaret
Tahsin Nihadioğlu Dosyası Için Adalet Arayışı Yeniden Gündemde
Hatay’da Fırtına Etkili Oldu: Ağaçlar Devrildi, Çatılar Hasar Gördü
Bakmadan Geçme
Nupel İnşaat'tan Gol Şov: Demirköprü’yü Farklı Geçti
Spor
İskenderun Belediyesi Engelsiz Atölye ‘de Mezuniyet Coşkusu: 35 Özel Öğrenci Kep Attı
Eğitim
Defne’de Altyapı çalışmaları Devam Ediyor
Çevre