Tarih : 25-06-2026
Video Galeri
Foto Galeri
Köşe Yazarları
İletişim
Üye Girişi
Kayıt Ol
ANASAYFA
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
MENÜ
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
Anasayfa
Yerel
Arsuz da gerekli tüm adımları atıyoruz
Arsuz da gerekli tüm adımları atıyoruz
Yayınlanma Tarihi : 15.04.2020 00:00
Bu haber
425
defa okundu
Arsuz Belediye Başkanı Dr. Asaf Güven, hafta sonu getirilen sokağa çıkma yasağında gerçekleştirilen belediye çalışmaları hakkında bilgi verdi. Arsuz Belediye Başkanı Dr. Asaf Güven, “Ülkemizi etkisi altına alan ve günden güne daha da sertleşen koronavirüs salgınını en az hasarla atlatmak adına tüm Türkiye’de olduğu gibi Arsuz’da da gerekli tüm adımları atıyoruz. Belediye Zabıta Müdürlüğü ekiplerimiz, Temizlik İşleri Müdürlüğü ekiplerimiz ve Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü ekiplerimiz bu zorlu süreçte üstüne düşen tüm görevleri yerine getirmiş ve bu süreç devam ettiği sürece yerine getirecektir. Zabıta müdürlüğü ekiplerimiz, kurallara uymayan esnaflarımızın olup olmadığını denetlemekle birlikte, zaruri ihtiyacı olan ve dışarı çıkamayan vatandaşlarımıza her tülü yardımı yapmış ve isteklerini yerine getirmiştir. Gerek ilaç, ekmek götürerek, gerekse emekli maaşlarını çekerek bu kurallara uyması ve dışarı çıkmaması sağlanmıştır. Bununla birlikte Temizlik İşleri Müdürlüğüne bağlı ekiplerimiz, çöp konteynerlerinin etrafını mikroplardan temizlemek adına ilaçlama gerçekleştirmiştir. Ayrıca çevreye kötü kokular yayan atıklar ve tüm maddelerden temizlemek adına gerekli tüm sorumluluğu yerine getirmişlerdir. Çevre koruma ve kontrol müdürlüğümüz Hatay Büyükşehir Belediye ekiplerimizle birlikte gerek sokakların, kamu kurum ve kuruluşlarının, gerekse esnaflarımızın iş yerleri dezenfekte edilmiştir. Bu dezenfekte işlemleri ilçe genelinde üç gün de bir gerçekleştirilmektedir. Belediyemiz Karaağaç Ek Hizmet Binasında ve Nardüzü Kadın Kültür ve Gençlik Merkezinde kurduğumuz atölyelerde gönüllü çalışan kadınlarla maske üretmekte ve özellikle toplu kullanım alanlarında dağıtımını gerçekleştirmekteyiz. Bunun yanında ilçemiz hayırsever iş insanlarının da desteği ile birlikte hazırlamış olduğumuz yardım kolilerini ihtiyaç sahiplerine de reklam yapmayarak ulaştırıyoruz. Bu süreci hep birlikte daha güçlü bir şekilde atlatacağız. Ama tüm vatandaşlarımızdan ricam, zaruri olmadıkça sokağa çıkmamaları ve kurallara uymalarıdır. Sağlığımız ve çocuklarımız için evde kalalım,” ifadelerini kullandı.
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Etiket :
YORUMLARI GÖR
ÜYE YORUMLARI
Yorum yapabilmek için
Giriş Yap
ya da
Kayıt Ol
Benzer Haberler
Yayladağı’nda Antakya Gastronomisi Konuşuldu
Yerel
TGC Basın Müzesi'ne Milli Eğitim Akademisi Öğretmen Adaylarından Ziyaret
Yerel
UKOME, 2026 Haziran Ayı Toplantısını Yaptı
Yerel
Halkımızı Bu Seviyesizliği Kınamaya Davet Ediyorum.
Yerel
Son Dakika Haberler
Hatay Maarif Koro Ve Orkestrası'ndan Duygu Dolu
Yaşayan İnsan Hazinesi Emel Duman’a Ogün Kaptanoğlundan Ziyaret
UKOME, 2026 Haziran Ayı Toplantısını Yaptı
Hatay Depki Halk Oyunları Ekibi Türkiye üçüncüsü
İlginizi Çekebilir
Yayladağı’nda Antakya Gastronomisi Konuşuldu
Hatay Bilim Ve Sanat Merkezi Öğrencilerinden Rektöre Ziyaret
Gönenç Halk İçin Çırpınan Belediye Başkanının Hedef Alınıyor
TGC Basın Müzesi'ne Milli Eğitim Akademisi Öğretmen Adaylarından Ziyaret
Tahsin Nihadioğlu Dosyası Için Adalet Arayışı Yeniden Gündemde
Hatay’da Fırtına Etkili Oldu: Ağaçlar Devrildi, Çatılar Hasar Gördü
Bakmadan Geçme
Nupel İnşaat'tan Gol Şov: Demirköprü’yü Farklı Geçti
Spor
İskenderun Belediyesi Engelsiz Atölye ‘de Mezuniyet Coşkusu: 35 Özel Öğrenci Kep Attı
Eğitim
Defne’de Altyapı çalışmaları Devam Ediyor
Çevre