Samandağ İlçe Emniyet Müdürü Nacioğlu'ndan Engelli Bireylere Ziyaret
Samandağ İlçe Emniyet Müdürü Gökhan Nacioğlu, 3 Aralık Dünya Engelliler Günü dolayısıyla engelli bireylerle bir araya geldi. Nacioğlu ve beraberindeki polis ekipleri, engelli bireyleri evlerinde ziyaret etti.Engel