Antakya Belediye Başkanı İzzettin Yılmaz, 10 Kasım Atatürk'ü Anma Günü münasebetiyle bir mesaj yayımladı. Başkan Yılmaz, mesajında şu sözlere yer verdi; “Cumhuriyetimizin kurucusu ve milli mücadele