Antakya Belediye Başkanı İzzettin Yılmaz 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kutlama programları kapsamında Anıt alanında düzenlenen Atatürk Anıtı’na çelenk sunma törenine ka