Antakya Belediye Başkanı İbrahim Naci Yapar, yeni yıl nedeniyle bir tebrik mesajı yayımladı.Antakya Belediye Başkanı İbrahim Naci Yapar, yeni yıl nedeniyle bir tebrik mesajı yayımladı.Başkan Yapar, mesajında şunları