Başkan Yapar Anneler Günü’nü Kutladı
Antakya Belediye Başkanı İbrahim Naci Yapar, Anneler Günü münasebetiyle bir mesaj yayımladı.Başkan Yapar, mesajında şu sözlere yer verdi; “Varlıklarıyla hayatımıza anlam katan, dünyamızı zenginleştiren annelerimiz, şe