Atakaş Hatayspor'un teknik direktörü Ömer Erdoğan, Erzurum deplasmanında zor bir maça çıkacaklarını söyledi. Erdoğan, ligde artık tüm maçların zorlu geçeceğini belirterek, "Ayaklarımız