Hatay Valisi Rahmi Doğan, Atakaş Hatayspor’un Kayserispor ile oynadığı ve Atakaş Hatayspor’un 2-1'lik galibiyeti ile sonuçlanan müsabakayı tribünden izledi. Süperlig’in 5. haftasında, Hatay Stadyumunda