Antakya Belediyesi sosyal belediyecilik çatısı altında kurduğu Gençlik Merkezinde ücretsiz kurslar devam ediyor. Antakya Belediyesi’nden gazetemize yapılan açıklamada, Güzel Sanatlar Fakültesi, Gü