Samandağ Belediye Başkanı Mithat Nehir, Hatay Büyükşehir Belediyesi ve Hatay İnşaatçılar ve Boyacılar Odası tarafından organize edilen 2.Hatay Yapı İnşaat ve Gayrimenkul Fuarı’nı ziyaret etti. Başkan Nehi