Tarih : 24-06-2026
Video Galeri
Foto Galeri
Köşe Yazarları
İletişim
Üye Girişi
Kayıt Ol
ANASAYFA
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
MENÜ
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
Anasayfa
Sanat
Zorunlu olmadıkça kimse Altınözüne gelmek istemiyordu
Zorunlu olmadıkça kimse Altınözüne gelmek istemiyordu
Yayınlanma Tarihi : 25.10.2021 00:00
Bu haber
333
defa okundu
Altınözü Belediye Başkanı Rıfat Sarı, Altınözü Belediyesi Kültür Evi’nde bu hafta sonu 5.si düzenlenecek Altınözü Zeytin, Zeytinyağı ve Gastronomi Festivali öncesi gazetecilerle bir araya geldi. Altınözü Kaymakamı Cem Gümrükçü’nün rahatsızlığı nedeniyle katılım gösteremediği toplantıda Altınözü Belediye Başkanı Rıfat Sarı, bu sene festival coşkusuna gastronomiyi de eklediklerini ifade etti. Zeytin ve zeytinyağının Altınözü için çok önemli vurgu yapan Başkan Sarı, “İçinde zeytinyağının olmadığı yemek yok. Biz Altınözü olarak gastronomi alanında da iddialıyız” dedi.Göreve başladığı dönemde vatandaşların zorunlu olmadıkça Altınözü’ne gelmediğini hatırlatan Başkan Sarı, “Gelişen ve güzelleşen Altınözü diyerek yola çıktık. İlçeye önemli hizmetler kazandırdık. Haftada 20-25 bin misafiri ağırlayan bir ilçe haline geldik. Elimizde sihirli değnek yok. Festivali sadece belediye yapmıyor. Tüm kurumlardan 30 kişilik bir komite kurduk. Bütün kurumların emeği var. Kaymakamlığımız başta olmak üzere herkese teşekkür ediyorum” diye konuştu.ALTINÖZÜ’NDE 7 MİLYON ZEYTİN AĞACIFestival programını saat saat paylaşan Başkan Sarı, Altınözü zeytininin önemine vurgu yaptı. Başkan Sarı, “Altınözü 7 milyon zeytin ağacının olduğu bir ilçe. Bu da Hatay’daki toplam zeytin ağacı sayısının 3’te 1’ine denk geliyor. Ancak Altınözü’nün coğrafyası, iklimi sayesinde Hatay’da üretilen zeytinyağının yarısı Altınözü’nden çıkıyor. Bu tablo Altınözü’ndeki zeytin ağaçlarının ne kadar önemli olduğunu gösteriyor. Bizim amacımız üreticiden sofraya kadar uzanan aşamalarda herkesin hak ettiği payı alması. Geçen sene festival coşkusu pandemiye takıldı. Bu yıl dolu dolu, yoğun bir festival programı gerçekleştireceğiz. Bütün çabamız zeytinimizi hem ülkemize hem dünyaya tanıtarak üreticilerimizi hak ettiği noktaya ulaştırmak içindir. Festival ilçemize ilimize ülkemize hayırlı olsun. Tüm vatandaşlarımızı festivale davet ediyorum” dedi.
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Etiket :
YORUMLARI GÖR
ÜYE YORUMLARI
Yorum yapabilmek için
Giriş Yap
ya da
Kayıt Ol
Benzer Haberler
‘Antakya’nın Yerinden Edilmiş Mozaikleri’ Sergiye Yansıdı
Sanat
Genç Yetenek Yaren Dönmez’den Gururlandıran Kişisel Resim Sergisi
Sanat
Samandağ Festivali Vatandaşlardan Yoğun Ilgi Görüyor
Sanat
Yazar Seyfullah Kayman'ın İkinci Kitabı "Kızımla Diyaloglar" Okuyucuyla Buluştu
Sanat
Son Dakika Haberler
‘Antakya’nın Yerinden Edilmiş Mozaikleri’ Sergiye Yansıdı
Muhtarlar Akademisi Eğitim Programı Başladı
Samandağ Festivali Vatandaşlardan Yoğun Ilgi Görüyor
Antakya Tarihi Kent Merkezi Canlanıyor
İlginizi Çekebilir
Halkımızı Bu Seviyesizliği Kınamaya Davet Ediyorum.
Çöloğlu: Af Yok, 36 Ay Vade Var!
Dikkatsizlik Felaket Getiriyor: Ormanlar İçin Acil Uyarı
Yeter Teyze'nin Ekmek Mücadelesi Yürek Isıtıyor
Arsuz Ilçe Sağlık Müdürlüğünden Yüksek Riskli Gebeye Ev Ziyareti
HATSU, Arsuz’da Altyapı Seferberliğini Sürdürüyor
Bakmadan Geçme
Dörtyol’da Ev Yangını: 2’si Çocuk 4 Kişi Hastanelik Oldu
Asayış
Belen’de Cip Uçuruma Yuvarlandı!
Asayış
Genç Yetenek Yaren Dönmez’den Gururlandıran Kişisel Resim Sergisi
Sanat