Hatay Valisi Mustafa Masatlı, il genelinde 2025-2026 eğitim-öğretim yılının tamamlanması ve yaz tatilinin başlaması vesilesiyle öğrencilere, öğretmenlere ve velilere yönelik anlamlı bir kapanış ve tebrik mesajı yayımladı. Yıl boyunca emek veren tüm eğitim camiasını gönülden tebrik eden Vali Masatlı, Hatay'ın geleceğinin nitelikli eğitimle inşa edileceğine dikkat çekti.

"Karneler Emeğin ve Gelişimin Göstergesidir"
Mesajında doğrudan öğrencilere seslenen Vali Masatlı, alınan karnelerin geride bırakılan çaba ve gelişimin somut bir göstergesi olduğunu belirtti. Başarının kararlılıkla sürdürülen bir yolculuk olduğunu ifade eden Masatlı, şu tavsiyelerde bulundu:
"Bu yolculukta bazen elde edilen sonuçlar sevindirir, bazen de daha çok çalışmak için bizlere yeni hedefler gösterir. Önemli olan öğrenme isteğini kaybetmeden, kendinize inanarak ve hedeflerinize sahip çıkarak ilerlemenizdir. Yaz tatilini dinlenmenin yanı sıra kitap okuyarak, sporla, sanatla ve kültürel faaliyetlerle kendinizi geliştirecek çalışmalarla değerlendirmenizi temenni ediyorum."
"Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli ile Yarınlara Sorumluluk"
Eğitim neferleri olan öğretmenlerin fedakarlıklarına da ayrı bir parantez açan Vali Masatlı, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli’nin getirdiği vizyona değindi. Öğretmenlerin, evlatların aklını bilgiyle, gönlünü değerlerle ve ufkunu geleceğin imkanlarıyla buluşturmasının Hatay’ın yarınları adına büyük bir anlam taşıdığını ifade etti.
"Güçlü Şehirler, Güçlü Nesillerle Yükselir"
Asrın felaketi olarak nitelendirilen 6 Şubat ve devamındaki depremlerin ardından Hatay'ı yeniden ihya, inşa ve imar ederken eğitimi bu büyük yürüyüşün tam merkezinde tuttuklarını belirten Vali Masatlı, mesajını şu güçlü sözlerle sürdürdü:
"Çünkü güçlü şehirler, güçlü nesillerle yükselir. Çocuklarımızın güvenli, nitelikli ve umut dolu eğitim ortamlarında yetişmesi için devletimizin tüm imkanlarıyla çalışmalarımızı kararlılıkla sürdürüyoruz."
Velilere de çocukların özgüvenli, ahlaklı ve üretken bireyler olarak yetişmesi yolunda gösterdikleri hassasiyet ve destek için teşekkür eden Vali Mustafa Masatlı; tüm öğrencilere, öğretmenlere ve idarecilere sağlık, huzur ve mutluluk dolu bir yaz tatili dileyerek yeni eğitim döneminde Türkiye Yüzyılı'nın maarif vizyonuna yakışır bir heyecanla yeniden buluşma temennisinde bulundu.