Tarih : 25-06-2026
Video Galeri
Foto Galeri
Köşe Yazarları
İletişim
Üye Girişi
Kayıt Ol
ANASAYFA
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
MENÜ
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
Anasayfa
İş Dünyası
SGK Hatay İl Müdürü Hamit Bal İTSO yu ziyaret etti
SGK Hatay İl Müdürü Hamit Bal İTSO yu ziyaret etti
Yayınlanma Tarihi : 22.05.2021 00:00
Bu haber
416
defa okundu
Pandemi sürecinde sağlık hizmetlerine ulaşım kolaylaştı Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) Hatay İl Müdürü Hamit Bal, her yıl 16-22 Mayıs tarihleri arasında kutlanan Sosyal Güvenlik etkinlikleri kapsamında İskenderun Ticaret ve Sanayi Odası’na nezaket ziyaretinde bulundu. Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) Hatay İl Müdürü Hamit Bal, Ziyarette, pandemi kuralları çerçevesinde işyerleri ve paydaş ziyaretleri yapılarak, sosyal medya ve basın yayın kuruluşları vasıtasıyla bir hafta boyunca sürekli gündem oluşturacak şekilde kamuoyunda sosyal güvenlik bilincini arttırmaya yönelik bilgilendirici ve tanıtıcı faaliyetler yaptıklarını söyledi. SGK Hatay İl Müdürü Hamit Bal, konuşmasında; “Yaşamış olduğumuz pandemi sürecinde sosyal güvenlik kapsamında olmanın ne kadar önemli olduğu bir kez daha anlaşılmıştır. Sosyal Güvenlik Haftası etkinliklerimiz içerisinde kayıtlı çalışmanın önemi vurguluyoruz.Sosyal güvenlik reformu kapsamında hayata geçirilen genel sağlık sigortası sayesinde toplumun %99’luk kesimi devlet güvencesi ile sağlık sigortasına sahip olmuş, sigortalı olarak çalışanların dışındakiler de cüzi bir prim ödemesi ile sağlıktan faydalanma imkanına kavuşmuşlardır. Genel sağlık sigortasının bir diğer önemli kazanımı ise karşılanan sağlık hizmetlerinin kapsamının genişletilmesi olmuştur. Sosyal Güvenlik Kurumunun sağlık sigortası kapsamında hastanelere, eczanelere ve sigortalılara sunduğu hizmetler sayısızdır, özellikle pandemi döneminde sağlık hizmetlerine kolay ulaşmanın önemi bir kez daha ortaya çıkmıştır. Tüm personelimiz ile vatandaş odaklı hizmet anlayışıyla çalışmalarımızı arttırarak hizmet üretmeye devam edeceğiz” dedi. Ziyaretten ötürü memnuniyetini dile getiren İskenderun Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Levent Hakkı Yılmaz ise, SGK Hamit Bal ve tüm sağlık çalışanlarının haftasını kutladı. SGK Hatay İl Müdürü Hamit Bal ve İskenderun Sosyal Güvenlik Merkezi Müdürü Remziye Evren’in ziyaretinde, İTSO Başkanı Levent Hakkı Yılmaz, İTSO Başkan Yardımcısı Muhsin Yeter, İTSO Yönetim Kurulu Üyesi Müfit Tennioğlu yer aldı.
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Etiket :
YORUMLARI GÖR
ÜYE YORUMLARI
Yorum yapabilmek için
Giriş Yap
ya da
Kayıt Ol
Benzer Haberler
Çöloğlu: Af Yok, 36 Ay Vade Var!
İş Dünyası
Yeter Teyze'nin Ekmek Mücadelesi Yürek Isıtıyor
İş Dünyası
HESOB Danışma Kurulu Toplantısı Gerçekleştirildi
İş Dünyası
'Ekonominin çarkları Dönmeye Başladı'
İş Dünyası
Son Dakika Haberler
Hatay Maarif Koro Ve Orkestrası'ndan Duygu Dolu
Yaşayan İnsan Hazinesi Emel Duman’a Ogün Kaptanoğlundan Ziyaret
UKOME, 2026 Haziran Ayı Toplantısını Yaptı
Hatay Depki Halk Oyunları Ekibi Türkiye üçüncüsü
İlginizi Çekebilir
Yayladağı’nda Antakya Gastronomisi Konuşuldu
Hatay Bilim Ve Sanat Merkezi Öğrencilerinden Rektöre Ziyaret
Gönenç Halk İçin Çırpınan Belediye Başkanının Hedef Alınıyor
TGC Basın Müzesi'ne Milli Eğitim Akademisi Öğretmen Adaylarından Ziyaret
Tahsin Nihadioğlu Dosyası Için Adalet Arayışı Yeniden Gündemde
Hatay’da Fırtına Etkili Oldu: Ağaçlar Devrildi, Çatılar Hasar Gördü
Bakmadan Geçme
Nupel İnşaat'tan Gol Şov: Demirköprü’yü Farklı Geçti
Spor
İskenderun Belediyesi Engelsiz Atölye ‘de Mezuniyet Coşkusu: 35 Özel Öğrenci Kep Attı
Eğitim
Defne’de Altyapı çalışmaları Devam Ediyor
Çevre