Tarih : 25-06-2026
Video Galeri
Foto Galeri
Köşe Yazarları
İletişim
Üye Girişi
Kayıt Ol
ANASAYFA
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
MENÜ
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
Anasayfa
Yerel
Samandağ da her mahalleye en az bir park kazandırma sözü
Samandağ da her mahalleye en az bir park kazandırma sözü
Yayınlanma Tarihi : 26.11.2021 00:00
Bu haber
321
defa okundu
Samandağ Belediye Başkanı Av. Refik Eryılmaz’ın her mahalleye en az bir park kazandırma sözü kapsamında, Samandağ Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri tarafından park yapım çalışmaları devam ediyor.Çiğdede Mahallesinde daha önce çalı çırpı içinde, görüntü kirliliğine neden olan Samandağ Meteoroloji sahasında, 2400m2’lik alanda Samandağ Belediyesi tarafından Dinlenme Alanları, Spor alanı ve Çocuk oyun alanı yapılarak yoğun çalışmalarla çok kısa bir zamanda yapımı tamamlanan Meteoroloji Sahası Parkının açılışı gerçekleşti.Vatandaşların yoğun katılımı ile gerçekleşen açılışa, İlçe Kaymakamı Murat Kütük, Samandağ Belediye Başkanı Av. Refik Eryılmaz, Samandağ Belediye Başkan Yardımcıları Aydın Duran, Timurlenk Bozoğlan ve Tahsin Demir, Samandağ Belediyesi Meclis Üyeleri, Mahalle Muhtarları ve çok sayıda vatandaş katıldı.Daha önce bu alanın atıl durumda olduğunu belirten Başkan Eryılmaz, Belediye ekipleri tarafından gerçekleştirdikleri yoğun çalışmalar sonucunda parkın yapımını çok kısa bir zamanda tamamladıklarını ifade etti. Bu parkın ilçeye kazandırılmasında yoğun çaba sarf eden belediye personellerine teşekkür eden Başkan Eryılmaz, park yapım çalışmalarının sürdürüldüğünü belirtti. Başkan Eryılmaz yaptığı açıklamada Turizm ilçesi olan Samandağ’ın her tarafının bir çiçek bahçesine dönüştürülmesi gerektiğini belirterek; “Atıl durumda bulunan meteoroloji sahasında yapımını tamamladığımız Parkımızın açılışını Kaymakamımız Sn. Murat Kütük, İlçe Örgütümüz, Meclis Üyelerimiz, Muhtarlarımız ve vatandaşlarımızın katılımıyla gerçekleştirdik. Parkımız İlçemize ve vatandaşlarımıza hayırlı uğurlu olsun. Diğer Mahallelerimizde park yapım çalışmalarımız devam ediyor.” ifadelerine yer verdi. İlçe Kaymakamı Murat Kütük yaptığı açıklamada, parkın çok kısa bir sürede tamamlanarak vatandaşların hizmetine sunulmasından duyduğu memnuniyeti dile getirerek yoğun çalışmalarından dolayı Samandağ Belediye Başkanı Av. Refik Eryılmaz ve Belediye çalışanlarına teşekkür etti.
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Etiket :
YORUMLARI GÖR
ÜYE YORUMLARI
Yorum yapabilmek için
Giriş Yap
ya da
Kayıt Ol
Benzer Haberler
Yayladağı’nda Antakya Gastronomisi Konuşuldu
Yerel
TGC Basın Müzesi'ne Milli Eğitim Akademisi Öğretmen Adaylarından Ziyaret
Yerel
UKOME, 2026 Haziran Ayı Toplantısını Yaptı
Yerel
Halkımızı Bu Seviyesizliği Kınamaya Davet Ediyorum.
Yerel
Son Dakika Haberler
Hatay Maarif Koro Ve Orkestrası'ndan Duygu Dolu
Yaşayan İnsan Hazinesi Emel Duman’a Ogün Kaptanoğlundan Ziyaret
UKOME, 2026 Haziran Ayı Toplantısını Yaptı
Hatay Depki Halk Oyunları Ekibi Türkiye üçüncüsü
İlginizi Çekebilir
Yayladağı’nda Antakya Gastronomisi Konuşuldu
Hatay Bilim Ve Sanat Merkezi Öğrencilerinden Rektöre Ziyaret
Gönenç Halk İçin Çırpınan Belediye Başkanının Hedef Alınıyor
TGC Basın Müzesi'ne Milli Eğitim Akademisi Öğretmen Adaylarından Ziyaret
Tahsin Nihadioğlu Dosyası Için Adalet Arayışı Yeniden Gündemde
Hatay’da Fırtına Etkili Oldu: Ağaçlar Devrildi, Çatılar Hasar Gördü
Bakmadan Geçme
Nupel İnşaat'tan Gol Şov: Demirköprü’yü Farklı Geçti
Spor
İskenderun Belediyesi Engelsiz Atölye ‘de Mezuniyet Coşkusu: 35 Özel Öğrenci Kep Attı
Eğitim
Defne’de Altyapı çalışmaları Devam Ediyor
Çevre