Tarih : 22-06-2026
Video Galeri
Foto Galeri
Köşe Yazarları
İletişim
Üye Girişi
Kayıt Ol
ANASAYFA
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
MENÜ
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
Anasayfa
Spor
Ömer Erdoğan iki yıl daha Atakaş Hatayspor da
Ömer Erdoğan iki yıl daha Atakaş Hatayspor da
Yayınlanma Tarihi : 26.02.2021 00:00
Bu haber
467
defa okundu
Hatay Büyükşehir Belediyesi ve Atakaş Hatayspor Onursal Başkanı Doç. Dr. Lütfü Savaş, A. Hatayspor Teknik Direktörü Ömer Erdoğan ile iki yıllık sözleşme imzaladı. Gerçekleştirilen imza töreninde A. Hatayspor Başkan Vekili Aydın Toksöz, Sportif Direktör Fatih Kavlak, A.Hatayspor Genel Sekreteri Prof. Dr. Mustafa Özat, A. Hatayspor Futbol Şube Sorumlusu Ender Yardımcı katıldı. SAVAŞ: “ÖMER HOCAMIZ VE EKİBİNDEN MEMNUNUZ” A.Hatayspor’un önemli başarılara imza attığını belirten Başkan Savaş, “Ömer hocamız ve ekibi ile birlikteliğimizi iki yıl uzatma kararı aldık. Bugün o karar doğrulusunda imza töreni yapacağız. Biz yaklaşık 6 aydır çok iyi bir ahenk yakaladık. Bugüne kadar herkesin asansör takım olabilir dediği takımımız ligde 6. sırada yer alıyor. Tecrübeli ve genç oyuncuları birleştirerek iyi bir motivasyon ve iyi bir taktik anlayışıyla buraya kadar getiren Ömer hocamız ve ekibinden memnunuz. Her iki tarafın isteği doğrultusunda imzalar atılıyor. Hocamız ve ekibi iki yıl daha A. Hatayspor’da çalışmaya devam edeceklerdir” dedi. “HATAY’I UEFA İLE TANIŞTIRACAĞIZ” Kısa süre içinde takımı iddialı konuma getiren Ömer Erdoğan ve teknik ekibe güvendiğini bir kez daha dile getiren Savaş, “Çok kısa süre içerisinde A. Hatayspor’umuzu ligde iddialı duruma getiren, bundan sonraki yıllarda başarılı olacağına inandığımız ekibimizle bu yola devam edeceğimiz için çok umutluyuz. Ve geleceğe umutla bakıyoruz. İnşallah üçüncü yılın sonunda Hatay’ı UEFA ile tanıştıracağız. Taraftarlarımıza, futbol camiasına, yönetimimize ve şehrimize hayırlı uğurlu olsun. Çalışmalarında başarılar diliyorum” dedi. ERDOĞAN: “BİZE İNANIP GÜVENEN HERKESE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM” Bordo-beyazlıların başarılı teknik direktörü Ömer Erdoğan, “ Başta Hatayspor Onursal Başkanı Doç. Dr. Lütfü Savaş’a, yönetim kurulumuza ve sportif direktörümüze bize inandıkları ve güvendikleri için çok teşekkür ederim. İlk günden itibaren çok huzurlu ve mutlu bir ortamda çalışma fırsatı bulduk. Başkanımız ile çalışma fırsatımız olduktan sonra yapımız ve düşüncelerimiz birbirine çok uygun olduğunu gördük. Bundan sonraki süreçte de yönetim kurulumuz ile birlikte Hatayspor’u daha iyi yerlere taşımak, futbol izleyicilerine keyifli futbol izlettirmek, futbolcu yetiştirip kendimizi geliştirmek için çalışıyoruz. İki taraf için hayırlı olmasını diliyorum” ifadelerini kullandı. A.Hatayspor Başkan Vekili Aydın Toksöz de düşüncelerini paylaştı. Ömer Erdoğan ve ekibiyle yeni başarılara imza atmak için bu kararı aldıklarını ifade eden Toksöz imzaların her iki taraf için de hayırlı olmasını diledi.
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Etiket :
YORUMLARI GÖR
ÜYE YORUMLARI
Yorum yapabilmek için
Giriş Yap
ya da
Kayıt Ol
Benzer Haberler
Seyfi Uzunparmak Serinyolspor’a Veda Etti
Spor
Turnuvanın Favorisi Medeniyetlerspordan Bol Gollü Galibiyetler
Spor
İskenderun’da çocuk Olimpiyatları Coşkusu
Spor
Dünya Kupası'na Veda Ettik! Milliler, Paraguay Engelini De Geçemedi
Spor
Son Dakika Haberler
Masatlı: Babalar Gölgedir, Güvendir
Başkan Özgün: “Çocuklarımızın Mutluluğu, Defne’nin Geleceğine Yapılan En Değerli Yatırımdır”
HBB’den Personeline Duygusal Babalar Günü Sürprizi
Dijital Köprü & Etik Projesi Hatay’da Gazetecilerle Buluştu
İlginizi Çekebilir
Başkan Öntürk’ten Babalar Günü Mesajı
Başhekim Günal’dan Iş Insanı Necmi Asfuroğlu’na Anlamlı Ziyaret
Şair Sabahattin Yalkın Hayatını Kaybetti
İnşaattan İşçi Düştü!
Seyfi Uzunparmak Serinyolspor’a Veda Etti
Büşra Ve Kerem Mutluluğa “Evet” Dedi
Bakmadan Geçme
Antakya'da Dehşet: Baba Ve Kızı Öldüren Şüpheli, Olay Yerinde Yakalandı
Asayış
Kurtlusoğuksu’da Kangrenli Su Hattı Yenileniyor
Çevre
Mehterin Coşkusu Hatay’da Yükseldi
Sanat