Tarih : 22-06-2026
Video Galeri
Foto Galeri
Köşe Yazarları
İletişim
Üye Girişi
Kayıt Ol
ANASAYFA
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
MENÜ
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
Anasayfa
Spor
Kadınlar ve çocuklar tribüne renk katıyor
Kadınlar ve çocuklar tribüne renk katıyor
Yayınlanma Tarihi : 07.05.2022 00:00
Bu haber
398
defa okundu
Hatay Büyükşehir Belediye Başkanı Doç. Dr. Lütfü Savaş, Hatayspor kadın futbol takımını 1207 Antalyaspor maçında yalnız bırakmadı.Bu sene ilk kez Süper Lig'de mücadele eden bordo-beyazlı futbolcuları Kırıkhan'da oynadığı maçta tribünden destekleyen Savaş maç sonunda açıklamalarda bulundu.SAVAŞ: ÖNÜMÜZDEKİ YIL LİGE RENK KATACAĞIZKadın futbol takımının süper lige alışmaya çalıştığını söyleyen Savaş, “Kadın futbol takımımız ilk kez bu yıl süper ligde mücadele ediyor. Yöneticilerimiz, hocamız ve futbolcularımız özveriyle çalışıyor. Ekip olarak buraya alışmaya çalışıyoruz. Önümüzdeki yıl çok daha iyi bir takımla erkek futbol takımımız gibi lige renk katacağımızı düşünüyorum” ifadelerini kullandı.“SPORDA KADINLARIMIZIN DAHA FAZLA YER ALMASINI İSTİYORUZ”Kadınların sahada, tribünde daha fazla yer almasının sporu daha güzel hale getirdiğini açıklayan Savaş, “Kadın varsa bereket, huzur ve fair-play oluyor. Stadyumlarda daha huzurlu maç seyrediliyor. Tribünlerde gençlerin, çocukların ve kadınların olması futbola ayrı renk katıyor. Hangi sonuç alınırsa alınsın Hatay şehri takımlarını bağrına basıyor. Sporda kadınlarımızın daha fazla yer almasını istiyoruz” dedi.Alınan sonuçlardan çok ortaya koyulan mücadelenin daha önemli olduğunu da sözlerine ekleyen Savaş, sahada mücadele eden tüm takımı tebrik etti.RAHMİ VARDI: SENEYE İLK BEŞTE BİTİRECEK BİR TAKIM KURACAĞIZHatayspor Genel Sekreteri Rahmi Vardı da gelecek sezon Hatay’a yakışan bir kadro kuracaklarını söyledi. Takımı hiçbir maçta yalnız bırakmayan bordo-beyazlı taraftarlara seslenen Vardı, “Maçlarımızı tek bir yerde tüm ilçelerimizde oynuyoruz. Taraftarlarımız bizi hiçbir yerde yalnız bırakmıyor. Seneye ilk beşte bitirecek bir takım kuracağız. Bu konuda Başkanımız Lütfü Savaş’ın ve hocamızın çalışmaları devam ediyor” diyerek taraftarlara mesaj verdi.Teknik direktörü İlknur Aktaş da sezon değerlendirmesinde bulunarak gelecek sezon yapılanması hakkında konuştu.TEKNİK DİREKTÖR AKTAŞ GELECEK SENE İÇİN İDDİALIGöreve başladığı günden itibaren pozitif futbol oynamaya çalıştıklarını belirten Aktaş, “Play-out oynayacak olsak da ligde kalacağımıza inanıyorum. Yeni sezonda üst sıraları hedefleyen bir kadro kuracağız. Gelecek sene taraftarlarımız bambaşka bir Hatayspor izleyecek” ifadelerini kullandı.
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Etiket :
YORUMLARI GÖR
ÜYE YORUMLARI
Yorum yapabilmek için
Giriş Yap
ya da
Kayıt Ol
Benzer Haberler
Seyfi Uzunparmak Serinyolspor’a Veda Etti
Spor
Turnuvanın Favorisi Medeniyetlerspordan Bol Gollü Galibiyetler
Spor
İskenderun’da çocuk Olimpiyatları Coşkusu
Spor
Dünya Kupası'na Veda Ettik! Milliler, Paraguay Engelini De Geçemedi
Spor
Son Dakika Haberler
Masatlı: Babalar Gölgedir, Güvendir
Başkan Özgün: “Çocuklarımızın Mutluluğu, Defne’nin Geleceğine Yapılan En Değerli Yatırımdır”
HBB’den Personeline Duygusal Babalar Günü Sürprizi
Dijital Köprü & Etik Projesi Hatay’da Gazetecilerle Buluştu
İlginizi Çekebilir
Başkan Öntürk’ten Babalar Günü Mesajı
Başhekim Günal’dan Iş Insanı Necmi Asfuroğlu’na Anlamlı Ziyaret
Şair Sabahattin Yalkın Hayatını Kaybetti
İnşaattan İşçi Düştü!
Seyfi Uzunparmak Serinyolspor’a Veda Etti
Büşra Ve Kerem Mutluluğa “Evet” Dedi
Bakmadan Geçme
Antakya'da Dehşet: Baba Ve Kızı Öldüren Şüpheli, Olay Yerinde Yakalandı
Asayış
Kurtlusoğuksu’da Kangrenli Su Hattı Yenileniyor
Çevre
Mehterin Coşkusu Hatay’da Yükseldi
Sanat