Tarih : 25-06-2026
Video Galeri
Foto Galeri
Köşe Yazarları
İletişim
Üye Girişi
Kayıt Ol
ANASAYFA
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
MENÜ
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
Anasayfa
İş Dünyası
İTSO Ordu ve Giresun odaları ile kardeş oldu
İTSO Ordu ve Giresun odaları ile kardeş oldu
Yayınlanma Tarihi : 11.08.2018 00:00
Bu haber
617
defa okundu
İTSO Başkanı Levent Hakkı Yılmaz, Ordu Ticaret ve Sanayi Odası, Giresun Ticaret ve Sanayi Odası ve Trabzon Ticaret ve Sanayi Odasıyla, İTSO arasında yapılan kardeş Oda protokolü tanıtımına ilişkin basın toplantısı düzenledi. İTSO Başkanı Yılmaz, toplantı öncesinde, “Ordu’da gerçekleşen üzücü sel felaketi sebebiyle Ordulu hemşerilerime geçmiş olsun diyor, yaralı vatandaşlarımıza acil şifalar diliyorum.” dedi. Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği tarafından, Türk Oda Borsa Sisteminin iş dünyası nezdinde saygınlığının artırılması ve hizmet kalitesinin iyileştirilmesi amacıyla Avrupa Oda Borsa Sistemi’ne uyumlu hale getirilmesi için bazı çalışmalar yapıldığına vurgu yapan İTSO Başkanı Levent Hakkı Yılmaz; “Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği tarafından yapılan bu çalışma akreditasyon sistemi olarak tanımlanmış olup bu çalışmayla odaların gelişimine katkı sağlanması hedeflenmiştir. 2012 yılında, İskenderun Ticaret ve Sanayi Odası bünyesinde yürütülen tüm işlemler akreditasyon sistemine uyumlu hale getirilmiş, odamız akredite olarak 5 yıldızlı hizmet verdiğini belgelemiştir. Akreditasyon Sistemi’nin diğer odalarla iletişimin güçlenmesi, yurtiçi ve yurtdışı fuar katılımları ve iş seyahatleri gibi birtakım gereklilikleri ve kuralları bulunmaktadır. Bu gereklilikler arasında, kardeş oda protokollerinin imzalanması da büyük önem arz etmektedir. Bu bağlamda, odamız tarafından 2-5 Ağustos 2018 tarihleri arasında Ordu, Giresun ve Trabzon Ticaret ve Sanayi Odaları ziyaret edilmiş olup söz konusu ziyarette kardeş oda protokolleri imzalanmıştır” şeklinde değerlendirmelerde bulundu. Basın toplantısında ayrıca Ordu, Giresun ve Tarbzon Ticaret ve Sanayi Odaları arasında gerçekleştirilen kardeş Oda protokolleri fotoğrafa ve video görüntüleri de slayt olarak basın mensuplarına izlettirildi.
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Etiket :
YORUMLARI GÖR
ÜYE YORUMLARI
Yorum yapabilmek için
Giriş Yap
ya da
Kayıt Ol
Benzer Haberler
Çöloğlu: Af Yok, 36 Ay Vade Var!
İş Dünyası
Yeter Teyze'nin Ekmek Mücadelesi Yürek Isıtıyor
İş Dünyası
HESOB Danışma Kurulu Toplantısı Gerçekleştirildi
İş Dünyası
'Ekonominin çarkları Dönmeye Başladı'
İş Dünyası
Son Dakika Haberler
Hatay Maarif Koro Ve Orkestrası'ndan Duygu Dolu
Yaşayan İnsan Hazinesi Emel Duman’a Ogün Kaptanoğlundan Ziyaret
UKOME, 2026 Haziran Ayı Toplantısını Yaptı
Hatay Depki Halk Oyunları Ekibi Türkiye üçüncüsü
İlginizi Çekebilir
Yayladağı’nda Antakya Gastronomisi Konuşuldu
Hatay Bilim Ve Sanat Merkezi Öğrencilerinden Rektöre Ziyaret
Gönenç Halk İçin Çırpınan Belediye Başkanının Hedef Alınıyor
TGC Basın Müzesi'ne Milli Eğitim Akademisi Öğretmen Adaylarından Ziyaret
Tahsin Nihadioğlu Dosyası Için Adalet Arayışı Yeniden Gündemde
Hatay’da Fırtına Etkili Oldu: Ağaçlar Devrildi, Çatılar Hasar Gördü
Bakmadan Geçme
Nupel İnşaat'tan Gol Şov: Demirköprü’yü Farklı Geçti
Spor
İskenderun Belediyesi Engelsiz Atölye ‘de Mezuniyet Coşkusu: 35 Özel Öğrenci Kep Attı
Eğitim
Defne’de Altyapı çalışmaları Devam Ediyor
Çevre