Hatay Mahalli Haber
MENÜ

Hatay’da Tarıma Değer Katanlara Plaket

Yayınlanma Tarihi : 15.12.2025 06:59 Bu haber 224 defa okundu

Hatay tarımının gelişimine sunduğu önemli katkılar ve üreticilere yönelik gösterdiği özverili çalışmalar nedeniyle, Hatay Ziraat Odaları İl Koordinasyon Kurulu, Hatay Tarım ve Orman İl Müdürü Abdurrahman Türkmen'e çiftçiler adına teşekkür plaketi takdim etti.

Paylaş Paylaş Paylaş
Hatay’da Tarıma Değer Katanlara Plaket

Kurul tarafından alınan karar doğrultusunda gerçekleştirilen bu ziyaret, Türkmen'in özellikle zorlu dönemlerde tarımsal üretimin güçlendirilmesi yönündeki çabalarına duyulan minneti simgeliyor.

İl Müdürü Türkmen: "Üreticinin Yanında Olmaya Devam Edeceğiz"

Plaket takdimi sonrasında duygularını dile getiren İl Müdürü Abdurrahman Türkmen, nazik ziyaret ve anlamlı plaket için Ziraat Odaları İl Koordinasyon Kurulu'na teşekkür etti. Türkmen, tarım camiasına yönelik kararlı duruşunu yineledi: "Tarımsal üretimin güçlendirilmesi, çiftçilerimizin desteklenmesi ve Hatay'ın tarım potansiyelinin en üst seviyeye taşınması amacıyla yürüttüğümüz tüm çalışmalarda, üreticilerimizin her zaman yanında olmaya devam edeceğiz. Bu plaket, omuzlarımızdaki sorumluluğu daha da artırıyor."

Bu vefa ziyareti, Hatay'daki tarım paydaşları arasındaki güçlü iş birliğini ve ortak hedeflere ulaşma kararlılığını bir kez daha gözler önüne serdi. Çiftçiler ve kurumlar, Hatay tarımını geleceğe taşımak için ortak akıl ve özveriyle çalışmaya devam edeceklerinin mesajını verdi. 

Paylaş Paylaş Paylaş
Etiket :
YORUMLARI GÖR
ÜYE YORUMLARI
Yorum yapabilmek için

Giriş Yap ya da Kayıt Ol