Tarih : 25-06-2026
Video Galeri
Foto Galeri
Köşe Yazarları
İletişim
Üye Girişi
Kayıt Ol
ANASAYFA
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
MENÜ
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
Anasayfa
İş Dünyası
Hatay oto galericiler sitesi törenle tanıtıldı
Hatay oto galericiler sitesi törenle tanıtıldı
Yayınlanma Tarihi : 08.09.2021 00:00
Bu haber
493
defa okundu
Hatay Oto Galericiler Sitesi dün düzenlenen törenle tanıtıldı, görücüye çıktı. Düzenlenen tanıtım kokteyline Hatay Ticaret İl Müdürü Halit İmrek, ATSO Başkanı Hikmet Çinçin, ATSO Meclis Başkanı Selahattin Eskiocak, İşadamı Sedat Aslan, Defne Esnaf Kefalet Kooperatifi Başkanı Semir Öztürk, Serinyol Esnaf Kefalet Kooperatifi Başkanı Nurittin Koyun, bazı banka müdürleri, ATSO Genel Sekreteri Ali Mullaoğlu, çok İşadamı ve Oto Galerici esnafları katıldı. Davetlilerle yakından ilgilenen Hatay Oto Galericileri Toplu İşyeri Yapı Kooperatifi Başkanı Naim Dalyan, törende yaptığı konuşmada şunları söyledi; "Kuruluşunu tamamlayıp 1. Olağan Genel Kurulunu tamamladığımız ve yönetimi şekillenen ve görev dağılımını yaptığımız kooperatifimizin kuruluş amacında belirtildiği üzere öncelikli ve birincil gayemiz olan esnaflarımızın toplu işyeri sahibi yapma çalışmalarımızın vardığı durumu ve geldiğimiz süreci kamuoyu ile paylaşmak istedik. Hatay ilimize böyle bir projeyi kazandıracak olmaktan dolayı mutlu ve gururluyuz. Esnaflarımızın bir arada hizmet verecek olması herkese katkı sağlayacaktır. Site inşaatını kısa süre içerisinde bitirmeyi düşünüyoruz. Bizi kırmayıp tanıtım toplantısına katılan tüm herkese teşekkür ediyorum." Dedi. Hatay Ticaret İl Müdürü Halit İmrek ise yaptığı konuşmada 2 tane kooperatif olduğunu ve bu kooperatiflerin hayata geçirilebilmesi için ellerinden gelen desteği vereceklerini vurguladı. 1000'den fazla galerici esnafı olduğunu da sözlerine ekleyen İmrek, bu tür kooperatiflere ihtiyaç olduğunu da ifade etti. Törene katılan Antakya Ticaret ve Sanayi Odası (ATSO) Başkanı Hikmet Çinçin de, esnafların bir araya gelip bir arada çalışacak olmalarının anlamlı olduğunu belirtti. Parselin konum itibariyle çok güzel olduğunu da vurgulayan Çinçin; "Bu tür kooperatiflerin desteklenmesi gerektiğine inanıyorum. Aslında geç kalınmış bir yatırım bu. Başarılı olmanın yolu altyapıdan geçer. Site inşaatı bittiğinde esnafların daha başarılı olacağı kanaatindeyim. İnşaatın çok kısa süre içerisinde biteceğine inanıyorum. Emeği geçen herkese teşekkür ediyorum.” Dedi.
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Etiket :
YORUMLARI GÖR
ÜYE YORUMLARI
Yorum yapabilmek için
Giriş Yap
ya da
Kayıt Ol
Benzer Haberler
Çöloğlu: Af Yok, 36 Ay Vade Var!
İş Dünyası
Yeter Teyze'nin Ekmek Mücadelesi Yürek Isıtıyor
İş Dünyası
HESOB Danışma Kurulu Toplantısı Gerçekleştirildi
İş Dünyası
'Ekonominin çarkları Dönmeye Başladı'
İş Dünyası
Son Dakika Haberler
Hatay Maarif Koro Ve Orkestrası'ndan Duygu Dolu
Yaşayan İnsan Hazinesi Emel Duman’a Ogün Kaptanoğlundan Ziyaret
UKOME, 2026 Haziran Ayı Toplantısını Yaptı
Hatay Depki Halk Oyunları Ekibi Türkiye üçüncüsü
İlginizi Çekebilir
Yayladağı’nda Antakya Gastronomisi Konuşuldu
Hatay Bilim Ve Sanat Merkezi Öğrencilerinden Rektöre Ziyaret
Gönenç Halk İçin Çırpınan Belediye Başkanının Hedef Alınıyor
TGC Basın Müzesi'ne Milli Eğitim Akademisi Öğretmen Adaylarından Ziyaret
Tahsin Nihadioğlu Dosyası Için Adalet Arayışı Yeniden Gündemde
Hatay’da Fırtına Etkili Oldu: Ağaçlar Devrildi, Çatılar Hasar Gördü
Bakmadan Geçme
Nupel İnşaat'tan Gol Şov: Demirköprü’yü Farklı Geçti
Spor
İskenderun Belediyesi Engelsiz Atölye ‘de Mezuniyet Coşkusu: 35 Özel Öğrenci Kep Attı
Eğitim
Defne’de Altyapı çalışmaları Devam Ediyor
Çevre