Tarih : 25-06-2026
Video Galeri
Foto Galeri
Köşe Yazarları
İletişim
Üye Girişi
Kayıt Ol
ANASAYFA
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
MENÜ
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
Anasayfa
İş Dünyası
Hatay KAGİD den EXPO ya tam destek
Hatay KAGİD den EXPO ya tam destek
Yayınlanma Tarihi : 24.02.2021 00:00
Bu haber
910
defa okundu
Hatay Kadın Girişimciler Derneği (KAGİD) üyeleri, Medeniyetler Bahçesi temasıyla kapılarını tüm dünyaya açacak Expo 2021 Hatay’ın Antakya-Defne bölgesindeki alanını ziyaret etti. HBB Genel Sekreter Yardımcısı ve Expo 2021 Hatay Genel Sekreteri İhsan Çakar’ın öncülük ettiği ziyarette Hatay KAGİD üyeleri, Expo alanındaki çalışmaları yakından inceleme fırsatı buldu. İhsan Çakar ve Expo 2021 Hatay yöneticileri, 209 dönümlük arazi üzerinde yapımı devam eden çalışmaları misafirlerine detaylarıyla anlattı. Amfi tiyatrodan biyolojik gölete, arkeoparktan gastronomi merkezine kadar tüm alanları kadın girişimcilerle paylaşan Çakar ve beraberindekiler, haziran ayı itibariyle etkinliklere başlayacaklarını ifade etti. ÇAKAR: “EXPO, HATAY’IN İÇ TURİZMİ İÇİN BÜYÜK ADIM OLACAK” Hatay’da yapılacak Expo’nun botanik kategorisinde olduğunu belirten Çakar, “Dünya çiçek üreticileri burada olacak. Şehrimizin var olan tıbbi aromatik ve endemik bitki çeşitliliği ile kesme çiçek ve fidancılıktaki zenginliğini dünya ile paylaşmak istiyoruz. Expo, Hatay’ın iç turizmi için büyük adım olacak” ifadelerini kullandı. Hatay KAGİD Yönetim Kurulu Başkanı Tuban Öztürk, Expo alanındaki ziyaretlerinin ardından düşüncelerini paylaştı. ÖZTÜRK: “EXPO’DAN SONRA HATAY’A KALACAK BU GÜZEL TESİSLERİ GÖRMEK BİZİ ÇOK MUTLU ETTİ” Hatay KAGİD olarak Expo organizasyonunun şehre büyük değer katacağına inandıklarını ifade eden Öztürk, “Projeyi uzun zamandır biliyoruz. Burada olmak, Hatay’da olabilecek dinamikleri hissetmek bizi çok heyecanlandırdı. Kadın girişimciler olarak burada ne yapabiliriz? İstihdam olarak kadınlar için ne gibi programlar var öğrenmek için buradayız. Expo’dan sonra Hatay’a kalacak bu güzel tesisleri görmek bizi çok mutlu etti” diyerek projede emeği geçen herkese teşekkürlerini iletti ve Hatay’ın Expo ile taçlanacağını belirtti. Öztürk, Expo’da kadın istihdamı konusunda HBB’den belirli bir kota talep edeceklerini de ifade etti. ÖZDEMİR: “BU SÜRECE HATAY HALKININ HER KESİMİ SAHİP ÇIKIP DESTEK VERMELİ” Hatay Üreten Eller Kadın Girişimi Kooperatifi Başkanı Nidal Özdemir, 2002 yılından itibaren Expo’ları takip ettiğini ifade ederek “Expo çok kıymetli bir organizasyon. Böylesine bir değere sahip olduğumuz için çok şanslıyız. Botanik Expo’sunun şehrimizde yapılacağı için çok heyecanlıyım. Bu sürece Hatay halkının her kesimi sahip çıkıp destek vermeli. Kadın girişimciler olarak organizasyonun her aşamasında olmak istiyoruz” dedi.
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Etiket :
YORUMLARI GÖR
ÜYE YORUMLARI
Yorum yapabilmek için
Giriş Yap
ya da
Kayıt Ol
Benzer Haberler
Çöloğlu: Af Yok, 36 Ay Vade Var!
İş Dünyası
Yeter Teyze'nin Ekmek Mücadelesi Yürek Isıtıyor
İş Dünyası
HESOB Danışma Kurulu Toplantısı Gerçekleştirildi
İş Dünyası
'Ekonominin çarkları Dönmeye Başladı'
İş Dünyası
Son Dakika Haberler
Hatay Maarif Koro Ve Orkestrası'ndan Duygu Dolu
Yaşayan İnsan Hazinesi Emel Duman’a Ogün Kaptanoğlundan Ziyaret
UKOME, 2026 Haziran Ayı Toplantısını Yaptı
Hatay Depki Halk Oyunları Ekibi Türkiye üçüncüsü
İlginizi Çekebilir
Yayladağı’nda Antakya Gastronomisi Konuşuldu
Hatay Bilim Ve Sanat Merkezi Öğrencilerinden Rektöre Ziyaret
Gönenç Halk İçin Çırpınan Belediye Başkanının Hedef Alınıyor
TGC Basın Müzesi'ne Milli Eğitim Akademisi Öğretmen Adaylarından Ziyaret
Tahsin Nihadioğlu Dosyası Için Adalet Arayışı Yeniden Gündemde
Hatay’da Fırtına Etkili Oldu: Ağaçlar Devrildi, Çatılar Hasar Gördü
Bakmadan Geçme
Nupel İnşaat'tan Gol Şov: Demirköprü’yü Farklı Geçti
Spor
İskenderun Belediyesi Engelsiz Atölye ‘de Mezuniyet Coşkusu: 35 Özel Öğrenci Kep Attı
Eğitim
Defne’de Altyapı çalışmaları Devam Ediyor
Çevre