Tarih : 25-06-2026
Video Galeri
Foto Galeri
Köşe Yazarları
İletişim
Üye Girişi
Kayıt Ol
ANASAYFA
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
MENÜ
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
Anasayfa
Yerel
Hatay da parkomat uygulaması durduruldu
Hatay da parkomat uygulaması durduruldu
Yayınlanma Tarihi : 06.02.2021 00:00
Bu haber
395
defa okundu
Hatay’ın bazı ilçelerindeki ana arter ve caddelerde trafiği rahatlatmak için uygulanan parkomat (parklanma) uygulaması durduruldu. Hatay Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Koordinasyon Merkezi (UKOME) tarafından alınan kararın Antakya, Dörtyol, İskenderun ve Samandağ ilçelerinin tamamında geçerli olduğunu ifade eden Büyükşehir yetkilileri, uygulamayı kullanan vatandaşları uyardı. ALINAN KARAR İSTİSNASIZ TÜM İLÇELERDE GEÇERLİ Kararın istisnasız tüm ilçelerde geçerli olduğunu önemle ifade eden Büyükşehir yetkilileri, “Pandemi koşullarını göz önünde tutarak aldığımız karar UKOME tarafından oy birliği ile alınmıştır. Bu karar istisnasız tüm ilçelerimizde geçerlidir. İkinci bir UKOME kararına kadar vatandaşlarımızın bu uygulamamanın geçerli olduğu cadde vb. yerlerde herhangi bir park ücreti ödemesine gerek yoktur” ifadelerine yer verdi. PARK ÜCRETİ TALEP EDEN KİMSEYE İTİBAR EDİLMEMELİDİR İskenderun’da bu kararın dışında uygulamanın yapıldığına dair çıkan haberlere de açıklık getiren Büyükşehir yetkilileri, “Parkomat uygulamasının durdurulduğunu geçen aylarda farklı kanallar aracılığıyla duyurduk. Vatandaşlarımızın uygulamanın devam ettiğini belirten ya da kendilerinden park ücreti talep eden hiçbir kişiye ya da şirkete itibar etmemesini önemle belirtiyoruz. Uygulamanın yeniden başlayacağı tarih yine alınacak UKOME kararı ile belirlenerek kamuoyu ile paylaşılacaktır” ifadelerini kullandı. VATANDAŞLAR UYGULAMANIN DURDURULMASINDAN MEMNUN HBB ekiplerinin vatandaşların konu hakkında bilgi sahibi olması için astığı bilgilendirici afişlerin yırtıldığı tespit edildi. Ekipler, uygulamanın yeniden duyurulması için İskenderun’un farklı noktalarında billboard çalışması gerçekleştirdi. Parkomat uygulamasının durdurulması ile ilgili düşüncelerini paylaşan vatandaşlar, “Pandemi sürecinde uygulamanın durdurulması çok yerinde bir karar. Park ücreti ödememek için ücretsiz alanlar arıyorduk. Umarım pandemi sürecini hep birlikte sağlıklı şekilde atlatacağız. Kararın alınmasından dolayı Başkanımız Lütfü Savaş’a teşekkür ederiz” ifadelerini kullandı.
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Etiket :
YORUMLARI GÖR
ÜYE YORUMLARI
Yorum yapabilmek için
Giriş Yap
ya da
Kayıt Ol
Benzer Haberler
Yayladağı’nda Antakya Gastronomisi Konuşuldu
Yerel
TGC Basın Müzesi'ne Milli Eğitim Akademisi Öğretmen Adaylarından Ziyaret
Yerel
UKOME, 2026 Haziran Ayı Toplantısını Yaptı
Yerel
Halkımızı Bu Seviyesizliği Kınamaya Davet Ediyorum.
Yerel
Son Dakika Haberler
Hatay Maarif Koro Ve Orkestrası'ndan Duygu Dolu
Yaşayan İnsan Hazinesi Emel Duman’a Ogün Kaptanoğlundan Ziyaret
UKOME, 2026 Haziran Ayı Toplantısını Yaptı
Hatay Depki Halk Oyunları Ekibi Türkiye üçüncüsü
İlginizi Çekebilir
Yayladağı’nda Antakya Gastronomisi Konuşuldu
Hatay Bilim Ve Sanat Merkezi Öğrencilerinden Rektöre Ziyaret
Gönenç Halk İçin Çırpınan Belediye Başkanının Hedef Alınıyor
TGC Basın Müzesi'ne Milli Eğitim Akademisi Öğretmen Adaylarından Ziyaret
Tahsin Nihadioğlu Dosyası Için Adalet Arayışı Yeniden Gündemde
Hatay’da Fırtına Etkili Oldu: Ağaçlar Devrildi, Çatılar Hasar Gördü
Bakmadan Geçme
Nupel İnşaat'tan Gol Şov: Demirköprü’yü Farklı Geçti
Spor
İskenderun Belediyesi Engelsiz Atölye ‘de Mezuniyet Coşkusu: 35 Özel Öğrenci Kep Attı
Eğitim
Defne’de Altyapı çalışmaları Devam Ediyor
Çevre