Tarih : 25-06-2026
Video Galeri
Foto Galeri
Köşe Yazarları
İletişim
Üye Girişi
Kayıt Ol
ANASAYFA
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
MENÜ
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
Anasayfa
Yerel
Hatay Büyükşehir Belediye Başkanlığına idari para cezası uygulandı
Hatay Büyükşehir Belediye Başkanlığına idari para cezası uygulandı
Yayınlanma Tarihi : 02.02.2022 00:00
Bu haber
260
defa okundu
Hatay Valiliği, Büyükşehir Belediyesine ait hayvan barınağında köpek yavrularıyla ilgili görüntülere ilişkin idari para cezası uygulandığını, konuyla ilgili idari soruşturma başlatıldığını bildirdi.Valilikten yapılan açıklamada, Hatay Büyükşehir Belediyesi Sahipsiz Hayvan Bakım ve Rehabilitasyon Merkezi’nde yaşanan köpek ölümleri ve bakımlarının ihmaliyle ilgili şikayet ve sosyal medyada görüntülerin yer aldığı hatırlatıldı.Vali Rahmi Doğan'ın talimatı üzerine, Hatay Doğa Koruma ve Milli Parklar Şube Müdürlüğü tarafından inceleme yapıldığı belirtilen açıklamada, şunlar kaydedildi:"Videonun çekildiği yavrulu anaç kafeslerinde anaç ve yavrular bulunamamış olup, barınak sorumlusu Ömer Avcı, videonun takriben üç ay önce çekildiğini, yavruların bir kısmının öldüğünü, bir kısmının sahiplendirilmiş olabileceğini, anaç köpeğin ise kısırlaştırılarak bulunduğu ortama tekrar salıverildiğini bildirmiştir. Yapılan incelemeler sonucunda çekilen görüntülerin Sahipsiz Hayvan Bakım ve Rehabilitasyon Merkezi’nde gerçekleştiği anlaşılmış ve hayvan bakımındaki ihmalleri nedeniyle 5199 Sayılı Hayvanları Koruma Kanunu hükümlerine muhalefet etmekten Hatay Büyükşehir Belediye Başkanlığına idari para cezası uygulanmıştır. Mevcut hayvan barınaklarının mevzuatlarda belirtilen şartları taşıyıp taşımadığı hususlarında gerekli denetimlerin yapılması ile görev ve sorumluluklarını yerine getirmeyen yetkililer hakkında valiliğimizce gerekli idari soruşturma başlatılmıştır."Açıklamada, tüm canlılar gibi eşit haklara sahip hayvanların rahat yaşamalarını ve en iyi şekilde korunmalarını sağlamanın belediyenin görev ve sorumluluğunda olduğu kaydedildi.HATAY BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİNDEN AÇIKLAMAHatay Büyükşehir Belediyesi de konuya ilişkin açıklamasında, "Barınakta görevli bazı personeller, sorumluluklarını yerine getirmediği ve ihmali olduğu için aylar öncesinde görevinden men edilmişken, kamuoyunu yanıltmaya dönük paylaşımlar yapılması ne yazık ki art niyetten başka bir şey değildir." ifadelerine yer verdi.
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Etiket :
YORUMLARI GÖR
ÜYE YORUMLARI
Yorum yapabilmek için
Giriş Yap
ya da
Kayıt Ol
Benzer Haberler
Yayladağı’nda Antakya Gastronomisi Konuşuldu
Yerel
TGC Basın Müzesi'ne Milli Eğitim Akademisi Öğretmen Adaylarından Ziyaret
Yerel
UKOME, 2026 Haziran Ayı Toplantısını Yaptı
Yerel
Halkımızı Bu Seviyesizliği Kınamaya Davet Ediyorum.
Yerel
Son Dakika Haberler
Hatay Maarif Koro Ve Orkestrası'ndan Duygu Dolu
Yaşayan İnsan Hazinesi Emel Duman’a Ogün Kaptanoğlundan Ziyaret
UKOME, 2026 Haziran Ayı Toplantısını Yaptı
Hatay Depki Halk Oyunları Ekibi Türkiye üçüncüsü
İlginizi Çekebilir
Yayladağı’nda Antakya Gastronomisi Konuşuldu
Hatay Bilim Ve Sanat Merkezi Öğrencilerinden Rektöre Ziyaret
Gönenç Halk İçin Çırpınan Belediye Başkanının Hedef Alınıyor
TGC Basın Müzesi'ne Milli Eğitim Akademisi Öğretmen Adaylarından Ziyaret
Tahsin Nihadioğlu Dosyası Için Adalet Arayışı Yeniden Gündemde
Hatay’da Fırtına Etkili Oldu: Ağaçlar Devrildi, Çatılar Hasar Gördü
Bakmadan Geçme
Nupel İnşaat'tan Gol Şov: Demirköprü’yü Farklı Geçti
Spor
İskenderun Belediyesi Engelsiz Atölye ‘de Mezuniyet Coşkusu: 35 Özel Öğrenci Kep Attı
Eğitim
Defne’de Altyapı çalışmaları Devam Ediyor
Çevre