Tarih : 22-06-2026
Video Galeri
Foto Galeri
Köşe Yazarları
İletişim
Üye Girişi
Kayıt Ol
ANASAYFA
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
MENÜ
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
Anasayfa
Spor
Fenerbahçenin eski yıldızlarını ağırladı
Fenerbahçenin eski yıldızlarını ağırladı
Yayınlanma Tarihi : 24.07.2022 00:00
Bu haber
327
defa okundu
Hatay’ın anavatana katılışının 83. yıl dönümü kutlamaları kapsamında gerçekleştirilen Erhan Aksay EXPO Futbol Turnuvası için kente gelen Fenerbahçe'nin eski futbolcuları ve Fenerbahçeli İş Adamları Derneği (FBİAD) yöneticileri, Hatay Büyükşehir Belediye (HBB) Başkanı Doç. Dr. Lütfü Savaş’ı ziyaret etti. Hatay Veteranlar ile Fenerbahçe Veteranlar maçı öncesi gerçekleşen buluşmada Fenerbahçeli eski futbolcular ve iş insanları Hatay’daki spor iklimine ve gündemine dair Savaş ile sohbet etti.Kendisi de Fenerbahçe Kongre Üyesi olan Lütfü Savaş, iki sene önce oynanan Hatayspor-Fenerbahçe maçında sarı-lacivertlileri 6-1 yenebilecekken 2-1 yenildiklerini hatırlattı. Ve o maç Fenerbahçe kalecisi Altay’ın çok iyi kurtarışlara yaparak takımını maçta tuttuğunu söyledi.SAVAŞ: SÜPER LİG’E RENK VE TAT KATMAK İSTİYORUZSüper Lig’de mücadele ettikleri süre zarfından hakemler ve federasyon hakkında en ufak bir kötü söz söylemediklerini de paylaşan Savaş, “Biz hakemler ve federasyon hakkında kötü söz söylemedik. Biz Süper Lig’e renk ve tat katmak istiyoruz. Hem Hatayspor hem Hatay Büyükşehir Belediyespor yönetiminde şehrimizin tüm renklerinden yöneticiler yer alıyor. İki kulübümüz de ahenk içinde çalışıyor” dedi.Hatay’ın Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün Türkiye Cumhuriyeti’ne son emaneti olduğunu hatırlatan Savaş, “Atalarımız 20 yıl boyunca bağımsızlık mücadelesi verdi. Atatürk, dehası, cesareti ve azmiyle bu şehri Türkiye Cumhuriyeti’ne emanet etti. Hepimizin yüreğinde ay-yıldız ve Atatürk yatıyor. Şehrimizi yönetirken yaptığımız açıklamalarda Tayfur Sökmen’lerin verdiği mücadeleye halel getirmeyiz” ifadelerini kullandı.GÜLEŞCE: HATAY’DA OLMAK BİZİM İÇİN ÇOK ANLAMLIFBİAD Başkanı Güven Güleşçe iki gündür Hatay’da olduklarını söyleyerek “Hatay’a ilk kez geldim. Burada herkes birbirine ılımlı ve olumlu bakıyor. Hiç gergin bir ortam yok. İki gündür çok iyi ağırlandık. Hatay’da olmak bizim için çok anlamlı” dedi.Ziyarette yer alan eski futbolcular, futbolculuk yıllarındaki anıları anlatınca keyifli anlar yaşandı.Sohbetin ardından Başkan Savaş, konukları için hazırlanan plaketleri hediye etti. FBİAD yöneticileri de Savaş’ın hediyelerine karşılık olarak Lütfü Savaş ve Hatayspor Başkanı Nihat Tazearslan’a üzerlerinde isimleri yazılı Fenerbahçe formalarını takdim etti.Fenerbahçeli eski futbolcular ve iş insanları ziyaretin ardından Türkiye’nin en kompakt spor tesislerinden biri olan Hatay Büyükşehir Belediyesi Spor Kompleksi ve Yaşam Merkezi’ni gezdi.
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Etiket :
YORUMLARI GÖR
ÜYE YORUMLARI
Yorum yapabilmek için
Giriş Yap
ya da
Kayıt Ol
Benzer Haberler
Seyfi Uzunparmak Serinyolspor’a Veda Etti
Spor
Turnuvanın Favorisi Medeniyetlerspordan Bol Gollü Galibiyetler
Spor
İskenderun’da çocuk Olimpiyatları Coşkusu
Spor
Dünya Kupası'na Veda Ettik! Milliler, Paraguay Engelini De Geçemedi
Spor
Son Dakika Haberler
Masatlı: Babalar Gölgedir, Güvendir
Başkan Özgün: “Çocuklarımızın Mutluluğu, Defne’nin Geleceğine Yapılan En Değerli Yatırımdır”
HBB’den Personeline Duygusal Babalar Günü Sürprizi
Dijital Köprü & Etik Projesi Hatay’da Gazetecilerle Buluştu
İlginizi Çekebilir
Başkan Öntürk’ten Babalar Günü Mesajı
Başhekim Günal’dan Iş Insanı Necmi Asfuroğlu’na Anlamlı Ziyaret
Şair Sabahattin Yalkın Hayatını Kaybetti
İnşaattan İşçi Düştü!
Seyfi Uzunparmak Serinyolspor’a Veda Etti
Büşra Ve Kerem Mutluluğa “Evet” Dedi
Bakmadan Geçme
Antakya'da Dehşet: Baba Ve Kızı Öldüren Şüpheli, Olay Yerinde Yakalandı
Asayış
Kurtlusoğuksu’da Kangrenli Su Hattı Yenileniyor
Çevre
Mehterin Coşkusu Hatay’da Yükseldi
Sanat